Reklama w dzisiejszych czasach przybiera wiele form. Istnieje wiele kanałów komunikacji marketingowej i również wśród reklamy, można wyróżnić wiele jej typów. Aby promocja marki była skuteczna, najlepiej wykorzystywać różne spośród dostępnych kanałów. Jedną z bardzo popularnych form reklamy jest wykorzystanie wszelkiego rodzaju gadżetów reklamowych. Jest to z pewnością bardzo skuteczny sposób na to, by potencjalni odbiorcy dowiedzieli się o naszej firmie i aby świadomość naszej marki tworzyła się w umysłach konsumentów.
Popularne gadżety niezmienne od lat
Na pewno każdy już widział długopisy z nazwą jakiejś firmy albo notesy czy kalendarze ze znanym logo. Są to przykłady gadżetów, które od lat cieszą się ogromną popularnością wśród firm. Przedmioty codziennego użytku, które zabierzesz ze sobą wszędzie, będą właśnie tam działać. Zasięg takiej reklamy jest bardzo szeroki. Wyobraź sobie chociażby drogę, którą może przebyć taki długopis. Trafi on do czyichś domów, do damskich torebek, do samochodów. W ten sposób kolejne osoby, potencjalnie zainteresowane Twoją firmą, mają szansę zauważyć Twoje logo, dowiedzieć się o Twojej ofercie. Znajomi i rodzina zauważą u kogoś długopis, kubek czy breloczek i poniosą informacje o firmie dalej. Dzięki gadżetom reklamowym marka staje się bliska odbiorcom. Poprzez częste obserwowanie firmowego logo, potencjalni klienci zaznajamiają się i oswajają z firmą, a od tego dzieli już tylko krok do skorzystania z oferty.
Z czego jeszcze możesz uczynić chwytliwy gadżet reklamowy?
Tak naprawdę możliwości jest nieskończenie wiele. Warto zainwestować w szereg przedmiotów standardowych typu smycze, pendrive’y czy kubki z logo firmy. Coraz częściej firmy idą o krok dalej i oprócz zwykłych kubków do gorących napojów, zamawiają np. spersonalizowane kubki termiczne i bidony. W zależności od branży, w której działamy, czasami dobrze jest dopasować ofertę gadżetów tak, by już samo przeznaczenie przedmiotu reklamowego mówiło o tym, czym zajmuje się firma. Tak np. firma produkująca akcesoria szkolne i papiernicze może reklamować się poprzez darmowe próbki worków szkolnych i przedszkolnych z logo firmy, zachęcające do zakupu spersonalizowanego produktu finalnego. Firma oferująca odzież i gadżety sportowe może np. rozdawać próbki odblasków na ubrania sportowe. Producent walizek i toreb podróżnych może zainwestować w ciekawe zawieszki do bagażu z logo firmy, posiadające miejsce na podpisanie bagażu. Oczywiście warto też zadbać o przekrój gadżetów w taki sposób, by trafiały do maksymalnej grupy odbiorców. Warto więc dobrać część gadżetów, które trafią do kobiet, część do mężczyzn, a nawet do dzieci. Maskotki firmowe, które trafią do dzieci, pośrednio będą wpływać na decyzje zakupowe ich rodziców. Można je nabyć np. tutaj.
Co zyskasz oferując gadżety reklamowe?
Niewątpliwie dobrze dobrane gadżety reklamowe mogą przynieść wiele korzyści. Koszty poniesione na zakup promocyjnych produktów szybko się zwrócą. Dzięki odpowiednio dobranym gadżetom przede wszystkim konsumenci zauważą Twoją markę. Istnieje duża szansa, że ją zapamiętają i zaczną o niej mówić. Zasięg Twojej firmy znacznie się zwiększy oraz istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że zyskasz w ten sposób nowych odbiorców.
Gadżet zawsze działa pozytywnie na klienta, wiem to z doświadczenia. W przyszłym roku wybieram się do Nadarzyna na targi Remadays. Tam można znaleźć kilka ciekawych pomysłów na nowe gadżety do firmy.
Fajne są 🙂
Na pewno wszyscy widzieli długopisy z nazwą jakiejś firmy ale nie widzieli z nazwą “Zaczarowany długopis”.