Do 10 sierpnia potrwają prace serwisowe dotyczące systemu internetowej rezerwacji terminu dla klientów Wydziału Komunikacyjnego Starostwa Powiatowego w Cieszynie. To oznacza problemy jeśli chcemy umówić się poprzez sieć np. na wymianę dowodu rejestracyjnego.
Obecnie można umówić termin osobiście w Wydziale Komunikacji lub przez telefon. – Uważnie wsłuchujemy się w głosy mieszkańców, dlatego wprowadzamy kolejne zmiany, których najważniejszym celem jest podniesienie jakości obsługi. Co warte podkreślenia – kilka miesięcy temu przeorganizowaliśmy pracę informacji Wydziału Komunikacji, w taki sposób, że zatrudniliśmy dodatkową osobę, której głównym zadaniem jest odbieranie telefonów od naszych klientów. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie ma już większego problemu z dodzwonieniem się do nas – zapewnia Sylwia Pieczonka. pełniąca obowiązki rzecznika prasowego starosty cieszyńskiego, która jednocześnie przeprasza za powstałe obecnie utrudnienia.