Urząd Miejski w Bielsku-Białej informuje, że od 21 marca petenci Wydziału Gospodarki Odpadami nie będą już obsługiwani, jak do tej pory, w Biurze Obsługi Interesanta w budynku przy placu Ratuszowym 6, lecz w pokoju numer 404 na IV piętrze budynku przy placu Ratuszowym 5.
Urzędnicy przypominają jednocześnie, że w wydziale tym załatwiane są następujące sprawy:
– składanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
– zamawianie usług dodatkowych (podstawienie kontenera, transport odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych)
– składanie reklamacji dotyczących odbioru odpadów komunalnych bądź nieprzyjęcia odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych,
– składanie wniosków o wpis lub zmianę wpisu bądź jego usunięcie z Rejestru Działalności Regulowanej
– składanie wniosków o wymianę uszkodzonych pojemników
Można tam również uzyskać informacje o indywidualnym numerze rachunku bankowego dotyczącego opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi czy informacje o gminnym systemie gospodarowania odpadami komunalnymi.
Aktualne informacje o o sposobie gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie miasta oraz wszelkie formularze można znaleźć tutaj
E tam, jaka różnica, tylko 1 numer a nie gdzieś indziej.