MW Auto to sieć sześciu salonów samochodowych, która w efektowny sposób weszła na bielski rynek. Niesie ze sobą nie tylko największą sprzedaż i największy wybór znakomitych marek, ale w przypadku bielskiego salonu jest kontynuatorem tradycji sprzedaży Opla pod szyldem Wawrosz. Podczas prezentacji salonu marki MW Auto odbyła się widowiskowa premiera nowego modelu Jeepa Avengera, który zdaje się wyznaczać standardy w swoim segmencie.
24 kwietnia w salonie MW Auto przy ul. Warszawskiej 158 w Bielsku-Białej zaprezentowano hybrydową wersję Jeepa Avengera, który po zdobyciu tytułu Samochodu Roku 2023 staje się rynkowym przebojem. Była to również okazja, aby zobaczyć, jak zmienił się jeden z największych, najbardziej znanych i najdłużej działających bielskich salonów samochodowych.
Dynamiczny rozwój MW Auto
MW Auto to autoryzowany dealer marek Opel, Jeep, Peugeot, Citroen, Fiat, Alfa Romeo, Subaru, Abarth i Fiat Professional. – Firma powstała z połączenia dwóch dużych i znanych dealerskich marek z naszego województwa – Opel Mucha i Opel Wawrosz. Obecnie posiadamy sześć salonów, mieszczących się w Bielsku-Białej, Tychach, Sosnowcu, Tarnowskich Górach, Mikołowie i Oświęcimiu. Nieustannie rozbudowujemy naszą sieć, skupiając się między innymi na rozwoju serwisów wielomarkowych, aby sprostać potrzebom naszych klientów – mówi Wojciech Piątek, prezes zarządu spółki MW Auto.
O wyjątkowości oferty mówi też Andrzej Dyrdek, dyrektor handlowy grupy MW Auto. – Stellantis Polska postawiła nacisk na współpracę z dużymi dealerami, a Grupa MW Auto się do nich zalicza. Posiadamy bogatą ofertę w tej części Polski. Jeśli klient odwiedzający np. salon w Bielsku-Białej nie znajdzie tu samochodu z dostępnych marek, umówimy go na spotkanie w innej naszej lokalizacji lub sprowadzimy dla niego wybrany pojazd. Nasza oferta obejmuje również sprzedaż samochodów dostawczych marek Opel, Citroen, Peugeot i Fiat Professional, na co w regionie jest duże zapotrzebowanie. Cieszymy się z możliwości oferowania samochodów marek Alfa Romeo, Subaru i Abarth, które wzbudzają spore emocje u fanów motoryzacji – dodaje dyrektor handlowy.
Tradycja i kreowanie trendów
Salon przy ul. Warszawskiej jest najlepszym przykładem tego, jak tradycja i przywiązanie klientów współgrają z dostosowywaniem oferty do zmieniających się potrzeb i trendów. – W działającym od prawie 30 lat salonie klienci znajdą samochody marek Peugeot, Opel, Fiat, Alfa Romeo, Jeep i Abarth. Dzisiaj klienci oczekują od nas jak najszerszej oferty. Każda z tych marek ma swoją specyfikę, która jest dla nich istotna. Tutaj mają największy wybór – zauważa Wojciech Piątek. – Mamy wielu stałych klientów, którzy wiedzą, że marka Opel w naszym salonie nadal ma się dobrze, a przy tym dochodzą kolejne – uzupełnia Sławomir Kwaśniak, kierownik działu sprzedaży w bielskim salonie MW Auto.
Prezes MW Auto zwraca uwagę, że zakup bezpośredni i kredytowy jest coraz rzadziej wybierany. Jednak i w takich rynkowych uwarunkowaniach oferta MW Auto jest wyjątkowo atrakcyjna. – Klienci chętniej spoglądają ku rozwiązaniu abonamentowym, czyli użytkowaniu samochodu w ramach miesięcznej niewygórowanej opłaty. Możemy choćby posiadać, dzisiaj prezentowaną, hybrydową wersję Avengera, płacąc miesięcznie około 590 zł. To wymarzony samochód do jazdy w mieście i terenach podmiejskich. Wkrótce też zaprosimy mieszkańców na premierę nowego Peugeota 3008 – zdradza Wojciech Piątek.
– Dzisiaj, proszę mi wierzyć, każdy może jeździć nowym samochodem. Niegdyś kupowało się za gotówkę. Dziś popularność zdobywa właśnie nie tylko sprzedaż ratalna, ale i abonament. Nie ma już problemów z dostępnością samochodów. Jeep Avenger jest produkowany w Tychach. W tym momencie na nowy samochód, i to w jakiejś specjalnej wersji, czekamy maksymalnie dwa-trzy miesiące – objaśnia Sławomir Kwaśniak.
Miejski hit z terenowym duchem
Samochody marki Jeep w sieci MW Auto są dostępne w Sosnowcu i właśnie w Bielsku-Białej. To u podnóża Beskidów zaprezentowano najnowszego Avengera, ponieważ – jak przekonuje Mateusz Mądry, brand manager marki Jeep w MW Auto – trudno o lepsze do tego miejsce. – W Bielsku-Białej są tradycje sprzedaży samochodów marki Jeep i dużo ich widzimy na ulicach. Jak wiadomo, Jeep to nie tylko samochód, ale pewien styl życia. Tutaj, w rejonie Beskidów, jest gdzie sprawdzić jego możliwości. Pierwsze skojarzenie z marką to napęd na cztery koła i legendarny Jeep Wrangler. Nasza rodzina jeepowa jest otwarta dla każdego i każdy znajdzie w gamie modelowej coś dla siebie. Mamy samochody miejskie, jak właśnie Avenger, choć i on ma świetne zdolności terenowe. Jest i legendarny Wrangler czy kultowy Grand Cherokee, a także Compass, który może służyć całej rodzinie – wylicza Mateusz Mądry.
Odsłonięty 24 kwietnia Avenger reprezentuje najbardziej rozpowszechniony segment, czyli SUV-y segmentu B. – Konkurencja jest duża, ale to właśnie ten samochód odzwierciedla historię Jeepa i duszę marki oraz jego nietuzinkowe rozwiązania – inne od konkurencji rynkowej. W najnowszej odsłonie uzupełniamy jego gamę o tzw. miękką hybrydę. To jedyny samochód klasie tym rodzajem napędu, który pozwala jeździć wyłącznie z użyciem silnika elektrycznego, wbudowanego wprost do zelektryfikowanej skrzyni biegów. Do tego najnowocześniejsze rozwiązania i pełen pakiet systemów bezpieczeństwa z inteligentnym utrzymaniem pasa ruchu, wspomaganiem jazdy w korkach, asystentem czuwającym nad ograniczeniem prędkości, inteligentnym ogranicznikiem prędkości „czytającym” znaki. Stylistyka wyróżnia ten model, a zachowuje rozpoznawalne motywy marki. Nie pomylimy tego samochodu z żadnym innym – opisuje brand manager.
– Serdecznie zapraszamy do naszego salonu przy ul. Warszawskiej w Bielsku-Białej, a w szczególności do jazd testowych, także nowym Avengerem – zachęca Sławomir Kwaśniak.
www.mwauto.com.pl