W sobotę i niedzielę, 20 i 21 lipca, możliwe będą przerwy w działaniu portalu eBOK Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Czechowicach-Dziedzicach.
Będzie to spowodowane pracami technicznymi w związku z przechodzeniem spółki na nowy system bilingowy. Od przyszłego tygodnia nastąpi także zmiana adresu i nazwy. Zamiast eBOK dostępny będzie iBOK (tak jak do tej pory w głównej witrynie PWiK dostępny będzie odnośnik).
Istotną informacją dla klientów spółki korzystających z internetowego konta jest to, że w celu zapewnienia ciągłości działania i bezpieczeństwa danych, wymagane będzie zresetowanie hasła do portalu iBOK. PWiK instruuje, że należy to wykonać, klikając w link „Nie pamiętam hasła”. Login klienta się nie zmieni.
W przypadku trudności z przeprowadzeniem tego działania, można kontaktować się ze spółką poprzez adres e-mail [email protected] lub wysyłając wiadomość za pomocą formularza dostępnego w zakładce „Kontakt”. W Biurze Obsługi Klienta, przy ul. Szarych Szeregów 2, dostępne jest stanowisko komputerowe, gdzie także można otrzymać pomoc w zakresie obsługi elektronicznego systemu.