Znane są już nazwiska zastępców Gabrieli Staszkiewicz, burmistrza Cieszyna.
Od grudnia w cieszyńskim ratuszu pracować będzie dwóch wiceburmistrzów – Krzysztof Kasztura oraz Przemysław Major. Pierwszy z nich dotychczas pracował jako naczelnik Urzędu Celnego w Bielsku-Białej. Jest doświadczonym samorządowcem – w latach 2002-2017 znajdował się w składzie Rady Miejskiej, a w VII kadencji jej przewodniczył. Ukończył Politechnikę Łódzką na Wydziale Budowy Maszyn w Bielsku-Białej oraz studia podyplomowe w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach.
Drugi wiceburmistrz mieszka w Chybiu. Jest politologiem, doradcą i konsultantem ds. samorządowych, ekspertem ds. komunikacji społecznej, trenerem i koordynatorem projektów. Praca w samorządzie nie jest mu obca – był radnym w Bieruniu, a także przewodniczącym Rady Miejskiej w tejże miejscowości w latach 2010-2014, a ponadto pracował w tamtejszym Starostwie Powiatowym. W późniejszych latach pełnił funkcję doradcy burmistrza Bierunia i naczelnika Wydziału Komunikacji Społecznej w Urzędzie Miejskim w Bieruniu, skąd został przeniesiony na stanowisko kierownika jednego z referatów Urzędu Gminy w Chybiu. Ukończył Uniwersytet Śląski. Kształcił się także m.in. w Uniwersytecie Warszawskim oraz Szkole Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego.
Nie rozumiem tych Cieszyniaków mając tak dobrego burmistrza zamienili go na takie coś. Smutne to. Nawet nie mogę patrzeć na ten obrazek.
Jeszcze pon Andrej czeka na stanowisko.
Dlaczego tylko dwóch? Lepiej trzech czy pięciu. W końcu mieszkańców stać…..
Ciekaw ile Pan Pan M. będzie miał absencji chorobowej, opieki, urlopu w czasie swojego zwiastowania urzędu w roli wice burmistrza, bo w Chybiu na czas swojego zatrudnienia a było to około pól roku połowę tego czasu był nieobecny. Zostawiając za sobą wiele nieskończonych spraw organizacyjnych…….
Jeśli policjanci na prawdziwej służbie mogą być chorowici to jaki problem u zastępcy. Nie został wybrany przez obywateli więc służba dla obywateli nie dotyczy. Wybrani zostali przez burmistrz a tutaj nie trzeba się rozliczać z wyboru. Można dobrać kogo się chce.
Czyli leń i karierowicz ?
Czyli kwalifikacje naprawdę żadne…………takie pic na wodę….fotomontaż
Konkretnie na jakie zagadnienia zostaną skierowani w schemacie organizacyjnym? Pani burmistrz już powinna mieć pomysł jak najlepiej zastępców wykorzystać.