W obliczu zagrożenia epidemicznego bielski ratusz coraz bardziej odcina się od petentów. Po tym jak Urząd zrezygnował, aż do odwołania z bezpośredniej obsługi stron, przyszedł czas na niekonwencjonalny sposób przyjmowania “papierowej” korespondencji.
Od dziś w godzinach pracy Urzędu przed budyniem ratusza (plac ratuszowy 6) wystawiona będzie specjalna skrzynka na korespondencję. Mieszkańcy miasta będą do niej mogli “wrzucać” wszelkie pisma kierowane do Urzędu Miejskiego.
Z oczywistych względów korespondencja, ta nie będzie potwierdzona datą wpłynięcia. Urzędnicy proszą jednocześnie, aby koperty zaopatrzyć w informację, do którego wydziału lub do której komórki organizacyjnej Urzędu Miejskiego korespondencja jest kierowana.
Wszystkie sprawy można oczywiście załatwiać za pośrednictwem platformy ePUAP lub mailowo (mail musi zostać opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Ponadto kontaktować z Urzędem można się telefonicznie lub drogą elektroniczną.