Wydarzenia Bielsko-Biała

Bielsko: Urząd cię powiadomi

Już za kilka dni – od poniedziałku, 30 października – mieszkańcy Bielska-Białej będą mogli składać w Urzędzie Miejskim wnioski, a właściwie deklaracje, dotyczące tego, czy chcą otrzymywać z ratusza wiadomości z Systemu Powiadamiania Mieszkańców. Będą one wysłane do nich za pośrednictwem SMS-ów lub e-mail.

 

 System – jak informują urzędnicy – będzie wysyłał powiadomienia urzędowe do konkretnych mieszkańców dotyczące na przykład terminu upływającej ważności zezwoleń, zbliżającej się płatności, przeterminowania raty podatku, a także informacje o różnego wydarzeniach z życia miasta. Prawo wymaga, aby zainteresowani taką formą kontaktu z urzędem własnoręcznie podpisali się pod wnioskiem. Stąd też trzeba je składać osobiście, w formie papierowej, w Urzędzie Miejskim lub elektronicznej poprzez skrzynkę podawczą ratusza (SEKAP lub EPUAP). Można też zeskanowaną (lub sfotografowaną) deklarację wysłać na adres [email protected].

google_news