Odzież noszona przez pracowników pełni różne funkcje. Jedną z nich jest budowa wizerunku marki, promocja i reklama. Jej realizacji służą nadruki z napisami firmowymi bądź logotypami, umieszczane na bluzach czy koszulkach.
Od niepamiętnych czasów ludzie dążyli do podkreślania własnej indywidualności, czyli odróżniania się od innych. Chęć ta wpływa na działania nie tylko poszczególnych osób, ale też przedsiębiorstw, marek czy organizacji. Do ich identyfikacji wykorzystywane jest logo, czyli unikalna, charakterystyczna forma graficzna, np. stylizowany napis lub symbol. Dzięki niemu odróżnić można jedną firmę, markę bądź organizację od innych. Często stosowane jest w celach promocyjnych i reklamowych – dlatego właśnie umieszcza się je na materiałach drukowanych, artykułach piśmienniczych, budynkach, pojazdach czy też ubraniach pracowników, w tym bluzach oraz koszulkach.
Ubrania z logiem firmy – jakie są ich zadania?
Noszenie przez pracowników ubrań oznakowanych logotypem albo firmowym sloganem reklamowym – zarówno w miejscu pracy, jak i podczas różnorodnych wydarzeń związanych z marką – to doskonała forma promocji, stosowaną już od wielu lat. Odzież tego typu ma liczne zastosowania, jednakże główną jej funkcją powinno być przykuwanie uwagę aktualnych i potencjalnych klientów przedsiębiorstwa, a także budowanie poczucie więzi z marką. Działa to tak, że potencjalni klienci dostrzegają markę i przyzwyczajają się do jej nazwy oraz znaku graficznego, a to z kolei zwiększa ich świadomość, zdecydowanie więc może wpłynąć na ich decyzję o wyborze danej firmy jako usługodawcy lub ponowieniu współpracy z nią w przyszłości. Ubrania takie mają zatem istotne znaczenie rynkowe. Dlatego też zarówno one same – przykładowo bluzy czy koszulki – jak i wydrukowane na nich logotypy muszą być estetyczne, wysokiej jakości oraz przyciągające spojrzenia. Aby cel ten został zrealizowany, warto skorzystać z usług profesjonalnego przedsiębiorstwa zajmującego się nadrukami na odzieży: https://stacjanadruku.pl/.
Bluzy z nadrukiem – ciepło i promocja
W nieco chłodniejsze dni świetną reklamą przedsiębiorstwa będą bluzy z nadrukiem firmowego logo, damskie bądź męskie. Nadają się one rzecz jasna nie tylko do celów promocyjnych, gdyż są idealną odzieżą roboczą, zapewniającą pracownikom odpowiedni komfort termiczny. Do ich znakowania najczęściej wykorzystywane są takie techniki, jak: druk cyfrowy DTF, folia flex, sitodruk, haft komputerowy. Dobór właściwej metody uzależniony jest od jakości bluzy, nakładu, kolorystyki nadruku czy występowania w nim przejść tonalnych. Zdecydowanie warto jest zainwestować w odzież wyższej jakości, gdyż będzie ona wygodniejsza, trwalsza i lepiej nadająca się do oznaczenia firmowym logotypem. Więcej szczegółowych informacji znaleźć można pod adresem: https://stacjanadruku.pl/bluzy-z-nadrukiem.
Nie tylko bluza
Inną popularną odzieżą firmą z nadrukiem są koszulki. Dostępne są modele damskie oraz męskie. Noszone są nie tylko w miejscach pracy, ale też podczas różnego rodzaju imprez i wydarzeń o charakterze promocyjnym.
Do wykonania nadruku stosowane są liczne metody: druk DTF, sublimacja, folia flex oraz w przypadku większych nakładów – sitodruk. Koszulki o wyższej gramaturze nadają się też pod haft komputerowy, preferowany przez pewnych klientów. Odpowiednia technika dobierana jest w zależności od nakładu, wyglądu projektu logo, wielkości nadruku, czy też występowania przejść tonalnych. Więcej można się dowiedzieć tutaj: https://stacjanadruku.pl/koszulki-z-logo-firmy.
zamawialiśmy raz u nich – nadruk faktycznie żyleta!
Że niby odcinał się?
Nie chciałabym ręcznie prać takich bluz, toż to się można pociąć.
To trudny temat
Nie ma żadnego nadruku mną zdjęciu
na zdjęciu