Urząd Miejski w Wadowicach ogłosił, że wprowadził nowoczesny system umożliwiający mieszkańcom zgłaszanie awarii oświetlenia ulicznego, jak to zaznaczono, w sposób szybki i intuicyjny.
System wprowadzono po niedawnej modernizacji infrastruktury miejskiej w ramach, której do tej pory wymieniono blisko tysiąc lamp, a w planach jest wymiana około 1500 opraw oświetleniowych oraz montaż nowych punktów świetlnych na 35 ulicach w całej gminie.
– Rozwiązanie, z nowym sposobem zgłoszenia awarii, zastępuje tradycyjne metody kontaktu, takie jak telefon czy e-mail, co znacząco przyspiesza proces identyfikacji i naprawy usterek. Teraz można zgłosić awarię bezpośrednio przez stronę internetową – podkreślają miejscy urzędnicy.
Aby zgłosić awarię należy wejść na stronę internetową – TUTAJ. Tam na interaktywnej mapie trzeba znaleźć lampę, a następnie wybrać rodzaju usterki i przesłać takie zgłoszenie.
– Dzięki temu można zdalnie sprawdzić problem i wstępnie go rozwiązać, na przykład regulując natężenie światła z komputera. To przyspiesza naprawy i poprawia bezpieczeństwo na ulicach – dodają wadowiccy urzędnicy.