Porady i inspiracje Bielsko-Biała Cieszyn Czechowice-Dziedzice Żywiec Sucha Beskidzka Wadowice Oświęcim

Dlaczego warto się reklamować w Google?

Wiele osób chce rozpocząć promowanie swojego przedsiębiorstwa, jednak nie ma pojęcia jak to zrobić.

Z kolei pozostali ludzi już prowadzę kampanię internetową, jednak jej efekty nie są w żadnym stopniu zadowalające. Bez względu na to, do której grupy osób należymy, warto postawić na Google Ads. Dlaczego reklama swojej firmy jest tak ważna? Jakimi zaletami charakteryzuje się taka forma promocji? Na jakiej zasadzie działa Google Ads? Przekonajmy się!

Dlaczego reklama jest tak ważna?

Nie ma co się oszukiwać, na obecnym rynku nie brakuje ani usług, ani produktów. W związku z tym, bez względu na to, w jakiej branży działamy, jeśli chcemy się przebić, konieczna jest odpowiednia reklama. W przypadku, gdy nie będziemy krok przed konkurencją, po prostu nie zostaniemy zauważeni. Bardzo istotny jest sam sposób oraz narzędzia, których użyjemy w celu promocji naszego przedsiębiorstwa. Reklama w radiu czy gazecie to już przeszłość i nie przyniesie nam ona pożądanych efektów. Aktualnie cały świat to globalna wioska, dlatego najlepiej promować się za pomocą internetu. To właśnie tam cała masa osób spędza wiele swojego czasu. Bardzo ciekawą platformą do reklamowanie swojej firmy jest Google Ads. Co za nią przemawia?

 

Odbierz kupon 375 PLN od Media Click na promocję swojej firmy w wyszukiwarce Google

Google, czyli światowy gigant

Prawda jest taka, że Google to największa wyszukiwarka w Polsce, jak i na świecie. Co więcej, przez najbliższe kilka lat z pewnością się to nie zmieni. Dane statystyczne jasno mówią, że na całym globie korzysta z niej aż 89 procent Internautów, a na naszej ojczystej ziemi aż 98 procent. W związku z tym trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że Google to istny gigant w sieci. Czym to skutkuje? Oczywiście tym, że nasza kampania Google Ads zostanie zobaczona przez wiele osób.

Jak działa Google Ads?

Rozwiązanie to funkcjonuje w niezwykle inteligentny sposób. Mało kto wie, jednak Google Ads ani trochę nie działa przypadkowo. Nasze reklamy będą bowiem docierały tylko i wyłącznie do użytkowników, którzy w danej chwili szukają produktu, jaki znajduje się w naszej ofercie. Kim są takie osoby? To oczywiście potencjalni klienci, których zachęcimy najpierw interesującą treścią reklamy, później wyglądem naszej strony, a na samym końcu świetnym produktem.

Możliwość dotarcia do wybranej grupy docelowej

Następną zaletą Google Ads jest oczywiście możliwość dowolnego określenia profilu odbiorcy naszej reklamy za pomocą precyzyjnego ustalanie cech charakterystycznych naszej grupy docelowej. Co możemy znaleźć w opcjach przygotowanych przez Google? Oczywiście podstawowe informacje, takie jak wiek czy płeć, jednak to nie wszystko. Znajdziemy tam też wiele innych, znacznie bardziej szczegółowych kwestii, do których zaliczamy hobby, miejsce zamieszkania, czy też porę dnia, w której użytkownicy korzystają z internetu.

Wiele dostępnych formatów

Niezwykle wielkim plusem Google Ads jest możliwość wyświetlania naszych reklam w zupełnie dowolnych miejscach w internecie. Od tego, gdzie znajdzie się nasza reklama, zależy jej konkretny format. Platforma zapewnia swoim użytkownikom wiele typów reklamy. Jakich?
• Reklama graficzna;
• Reklama tekstowa;
• Reklama produktowa;
• Reklama w mapach oraz wiele więcej.
Czym to skutkuje? Oczywiście tym, że wszystkie firmy bez względu na dziedzinę, jaką się zajmuję, znajdą coś dla siebie. Do czego może być wykorzystywana reklama Google Ads? Celów może być naprawdę wiele. Zwiększenie zasięgu promocji, ruchu na stronie, czy liczby obejrzeń reklamy to jednie niektóre z nich.

Proste formy płatności

Warto również wspomnieć o tym, że w Google Ads mamy do wyboru wiele modeli rozliczeń za naszą reklamę, które zależne są od jej typu. Najpopularniejszym rozwiązaniem jest tak zwany CPC, czyli koszt za kliknięcie. Jak to wygląda w praktyce? Zasada jest bardzo prosta, ponosimy koszty tylko i wyłącznie wtedy, gdy internauta kliknie naszą reklamę. Wyświetlenie jest zupełnie darmowe, co jest naprawdę korzystną ofertą. To świetne rozwiązanie zarówno dla dużych firm, jak i tych mniejszych, których budżet na promocję nie jest zbyt duży.

google_news