Dynamiczne reklamy produktowe to rozwiązanie rodem z przyszłości, które jednak ma już dzisiaj swoje szerokie zastosowanie w branży e-commerce. Najlepiej przyswajaną i przynosząca największe efekty jest reklama spersonalizowana. Dzięki Feedink jest to możliwe. Jak? Zachęcamy do dalszej lektury. Oto wszystko, co chcielibyście wiedzieć o nowinkach w marketingu sprzedażowym, ale baliście się zapytać.
Czym jest DPA?
DPA, czyli dynamiczne reklamy produktowe są nowoczesnym rozwiązaniem coraz powszechniej stosowanym na rynku e-commerce. Przemyślane strategie marketingowe to najważniejsze zadanie, jakie dzisiaj mają przed sobą sklepy internetowe. Konkurencja rośnie, jest to bowiem prężnie rozwijająca się branża. Dlatego dynamiczna reklama produktu musi być podstawą dobrze działającego sklepu. Przy użyciu odpowiedniego oprogramowania są naprawdę duże szanse, że nasz potencjalny klient natknie się akurat na te cechy produktu, których szuka w bardzo krótkim czasie. Kluczowe w tym są rozwiązania proponowane przez Feedink – odpowiednia agenda i skrupulatny dobór najważniejszych informacji.
Jak zrobić dobry opis produktu?
Dobry opis produktu musi być szczegółowy, ale nie za bardzo, bo długa lista specyfikacji zniechęci klienta. Musi przedstawiać dany produkt w dobrym świetle, ale bez niepopartej faktami „kreatywności copywriterskiej”. Musi zachęcać do kupna, ale nie robić tego nachalnie. W najlepiej skonstruowanym opisie produktu znaleźć się powinny takie informacje, jak konkretna nazwa, kategoria, cena, opcje kolorystyczne i producent. Aby umieszczać te treści w zorganizowany sposób warto jest korzystać z plików CSV. Pozwalają one wprowadzać treści dynamiczne w zależności od zmiennych parametrów. Może się to odbywać w – nomen omen – bardzo dynamiczny sposób.
Promocja sklepu internetowego
Zakładając sklep internetowy, musimy pamiętać nie tylko o zaopatrzeniu go we wszystkie produkty. Choć dobry asortyment to podstawa działalności, to równie istotne dla sukcesu są przemyślane działania promocyjne. Jest kilka złotych zasad, które sprawią, że nasza strona będzie odwiedzana chętniej niż sklepy konkurencji. Przede wszystkim – dobry content. Zadbajmy o wartościowe teksty- od opisów produktów, przez inne sekcje, aż do firmowego bloga. Regularne uzupełnianie tej podstrony sprawia, że potencjalni klienci znacznie łatwiej znajdują nasz sklep w wyszukiwarce. Nie zapominajmy również o promocji w mediach społecznościowych. To narzędzie o wielkim wpływie na ruch -młodzi ludzi masowo czerpią informacje właśnie z Facebooka, Instagrama czy TikToka.