Gadżety firmowe stanowią jeden z ważniejszych elementów strategii marketingowej nawet niewielkich firm. Warto jednak wiedzieć, że wraz z biegiem lat, trendy w tej kwestii uległy pewnym zmianom. Dowiedz się, jakie artykuły reklamowe będą popularne w 2022 roku oraz dlaczego każdy przedsiębiorca powinien w nie zainwestować.
Gadżety promocyjne – dlaczego nie powinieneś myśleć, że to zbędny wydatek?
Artykuły reklamowe oferowane przez różnorodne firmy to praktycznie klasyk, który się nie starzeje. Jednak aby nie był on antyreklamą, każdy gadżet powinien być dobrej jakości. Oferując coś nawet za darmo, reprezentujemy przecież firmę, dlatego też reklamowanie swoich usług przy pomocy czegoś, co jest dość mizerne, nie świadczy o jej poziomie najlepiej.
Chociaż niektórzy mogą pomyśleć, że gadżety reklamowe to przeżytek, należy wyprowadzić takie osoby z błędu. Promocja marki lub firmy przy pomocy drobiazgów sprawia, że zyskuje ona w oczach zarówno klientów, jak i kontrahentów. Budowanie jej pozytywnego wizerunku to niezwykle istotna rzecz, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, kiedy konkurencja w praktycznie każdej branży jest wręcz ogromna.
Rolę drobnego upominku reklamowego można przedstawić na prostym przykładzie, jakim jest zasada wzajemności. Otrzymanie czegoś za darmo bardzo często sprawia, że pozytywne wrażenie poskutkuje wejściem na przykład na stronę internetową firmy i zapoznaniem się z jej działalnością, co znacznie zwiększy prawdopodobieństwo skorzystania z jej usług bądź polecenia ich innym osobom.
Gadżety reklamowe to również doskonały sposób na zaistnienie dla nowo powstałych firm, które dopiero zaczynają zdobywać klientów. Dobrze widoczne logo, adres strony oraz numer kontaktowy, widoczne na upominku, zwiększą prawdopodobieństwo zainteresowania się oferowanymi usługami. Warto w tym celu zdecydować się na rzeczy praktyczne, na przykład plecaki lub torby, dostępne na stronie https://promoshop.pl/torby-reklamowe, dzięki którym jej posiadacz stanie się nieoficjalnym ambasadorem marki, promując ją wśród innych odbiorców.
Gadżety reklamowe a działania marketingowe – jak zareklamować się we właściwy sposób?
Działania marketingowe muszą być niezwykle przemyślane, aby przyniosły oczekiwany efekt – dotyczy to również wręczania gadżetów reklamowych z widniejącym na nich logo firmy. Zamiast obdarowywać nimi innych wyłącznie podczas ważniejszych wydarzeń, takich jak konferencje, targi czy szkolenia, pomyśl o reklamowaniu swojej firmy również w inny sposób.
Obecnie niezwykle skutecznym nośnikiem są media społecznościowe, dlatego też warto skupić się promowaniu swoich usług właśnie wśród internetowej społeczności. Angażujące i przyciągające wzrok treści są oczywiście niezwykle istotne, ale powiedzmy sobie szczerze – najbardziej przyciągające uwagę posty to te, które oferują coś za darmo, dlatego też organizacja konkursu często jest strzałem w dziesiątkę.
Organizując kreatywny konkurs, w którym do wygrania będą na przykład wielokrotnego użytku kubki, torby czy koszulki reklamowe, skutecznie przyciągniesz uwagę swoich potencjalnych klientów oraz sprawisz, że twoja firma stanie się widoczna. Oprócz konkursu, warto również pomyśleć o różnorodnych gadżetach, które będą dopasowane nie tylko do odbiorców, ale i okazji – jest to zdecydowanie część przemyślanej strategii marketingowej.
Gadżety reklamowe w 2022 roku – w jakie upominki reklamowe warto zainwestować?
Tanie gadżety reklamowe, takie jak długopis czy smycz do kluczy, były podstawą w praktycznie każdej firmie przez bardzo długi czas. Warto jednak zauważyć, jak wiele zmieniło się w ciągu ostatnich kilku lat – rosnąca świadomość w temacie ekologii sprawiła, że klienci dużą uwagę przywiązują nie tylko do użyteczności upominków wyposażonych w nadruki reklamowe, ale także materiałów, z których zostały one wykonane.
Produkty reklamowe muszą być dopasowane do obecnych trendów, by mogły spełniać swoją rolę, czyli być jedną ze składowych kampanii marketingowej firmy. Chcąc zainteresować klienta, zdecydowanie warto odpuścić sobie mało użyteczne i najtańsze gadżety, za to zwrócić się w stronę jednego z najsilniejszych trendów w tym roku, czyli troski o środowisko.
Twoja marka zostanie odebrana niezwykle pozytywnie, jeżeli postawisz na gadżety ekologiczne. Użyteczne akcesoria reklamowe, wykonane z drewna lub z bambusa, to estetyczne i modne produkty, które przyciągają uwagę nie tylko posiadaczy danego przedmiotu. Dobrej jakości upominek, nawet wtedy, gdy przestanie być używany, pozostanie w pamięci i niemal zagwarantuje przyjemne wspomnienia z nim związane, z którymi kojarzyć się będzie również dana firma.
W 2022 roku ważną kwestią jest przede wszystkim to, aby wszelkiego rodzaju gadżety firmowe były praktyczne i wielorazowego użytku. Dlatego też dobrej jakości kubki reklamowe, które umożliwią zabranie ulubionej kawy na drogę, to również świetny i uniwersalny pomysł. Dobrze sprawdzą się też lunch box’y, które pozwolą ograniczyć użycie foliowych torebek do pakowania żywności czy też powerbanki, stanowiące jedne z najbardziej przydatnych w ostatnim czasie gadżetów.
Gadżety biurowe – czym obdarować pracowników i partnerów biznesowych?
Gadżet reklamowy to świetna sprawa, która sprawdzi się w każdej branży. Dbanie o dobry wizerunek firmy i skuteczna reklama to niezwykle istotne kwestie, które zarówno pomagają jej zaistnieć na rynku, jak i utrzymać się wśród rosnącej konkurencji. Warto jednak pomyśleć również o dobrym wizerunku wśród kontrahentów oraz pracowników, każdego dnia przyczyniających się do rosnących sukcesów firmy.
Doskonałym pomysłem na prezenty dla pracowników są jak najbardziej rzeczy użytkowe czy gadżety ekologiczne – zwłaszcza dla nowo przybyłych, miłym upominkiem będzie na przykład koszulka lub bluza posiadająca nadruk z logo firmy, co podkreśli przyjęcie danej osoby do grona pracowników. Przy specjalnych okazjach, zarówno dla pracowników, jak i partnerów biznesowych, warto natomiast zdecydować się na coś więcej niż kubek.
Sympatycznym i uniwersalnym upominkiem będą boxy prezentowe, zawierające między innymi wysokiej jakości produkty spożywcze, takie jak kawa, herbata, coś słodkiego, a nawet dobry alkohol. Bez problemu możesz jednak sprezentować box, w skład którego będą wchodzić zapachowe świece lub inne przedmioty użytkowe, dzięki czemu z łatwością dopasujesz go do obdarowywanej osoby. Elegancko zapakowany gadżet reklamowy w tej postaci z pewnością pozostawi miłe wspomnienia związane z twoją firmą.
Gadżety reklamowe są bardzo istotne, bo przyciągają klientów i pozwalają zatrzymać ich na dłużej. Jak ludzie u mnie robią zakupy to zawsze mogą liczyć na jakiś długopis, kubek czy jo-jo dla dziecka, które zamawiam ze SpiroPrint oczywiście z moim logo. Dla mnie koszt nie jest duży, a klienci doceniają takie prezenty.