Prawie każdy młody człowiek w końcu staje przed podjęciem bardzo ważnej decyzji, jaką jest zakup swojego wymarzonego mieszkania. Spokojna i bezpieczna okolica, dobrze skomunikowana z resztą miasta dzielnica czy kameralna zabudowa osiedla to tylko niektóre wymagania potencjalnych klientów. Jak przekonać przyszłego właściciela mieszkania, że to właśnie Twoja inwestycja jest najbardziej atrakcyjna? Sprawdź na co musisz zwrócić szczególną uwagę.
- Identyfikacja wizualna.
- Naming.
- Logo inwestycji.
- Strona www.
Identyfikacja wizualna.
Branding, czyli identyfikacja wizualna Twojej firmy to podstawa sukcesu. Dzięki spójnej kolorystyce czy charakterystycznym budynkom, inwestycje wyróżnią się na tle konkurencji. Identyfikacja wizualna dla deweloperów obejmuje chwytliwą nazwę osiedla, odpowiednie logo i przemyślaną linię graficzną, która będzie wykorzystana zarówno przy budowie osiedla jak i w działaniach marketingowych, takich jak strona internetowa czy ulotki.
Naming.
To nic innego jak nazwa osiedla i hasło reklamowe. Dobra nazwa charakteryzuje się łatwością w zapamiętaniu i utożsamia się z inwestycją. Hasła reklamowe mają przyciągnąć potencjalnych klientów i zachęcić ich do zakupu mieszkania.
Logo inwestycji.
Logo prezentuje inwestycję w jednej grafice, musi zatem identyfikować się z osiedlem i odnosić się do nazwy.
Strona www.
To najważniejszy element w procesie zdobywania nowego klienta. Poszukiwania mieszkania zawsze rozpoczynają się od przejrzenia stron internetowych. Dobrze zaprojektowana strona z ofertami inwestycji mieszkaniowych musi być:
- Atrakcyjna graficznie – spójna, przyjemna dla oka i przejrzysta.
- Łatwa w odbiorze – potencjalny kupujący powinien z łatwością poruszać się po stronie i odnajdować potrzebne zagadnienia.
- Konkretna – oferty mieszkań powinny być przygotowane tak, aby klient mógł od razu odszukać np. lokalizację inwestycji czy metraż lokalu.
Pamiętajmy, że wiele osób częściej korzysta z telefonu niż z komputera, a to oznacza, że strona internetowa powinna być dostosowana do przeglądania na urządzeniach mobilnych.
Nowoczesne rozwiązania, takie jak wirtualny spacer po osiedlu lub zdjęcia mieszkań w wersji 3D
z pewnością zainteresują potencjalnych nabywców. Strona www dla dewelopera powinna być czytelna i zachęcająca do kontaktu ze sprzedawcą.
Istnieje mnóstwo firm deweloperskich i inwestycji, dlatego czasami ciężko się wyróżnić na tle konkurencji. Zbudowanie relacji z klientami, opartych na zaufaniu i atrakcyjna oferta to podstawa długoletniego sukcesu.