Od sierpnia pasażerowie korzystający z aplikacji Kaeśka mogą subskrybować bilety okresowe, czyli automatycznie przedłużać ważność biletów miesięcznych, kwartalnych, a nawet rocznych.
Wystarczy raz dodać kartę płatniczą i aktywować subskrypcję, a system sam pobierze opłatę i wystawi nowy bilet przed upływem ważności dotychczasowego.
Wybór biletów okresowych to realna oszczędność i swoboda podróżowania. Decydując się na zakup biletów w aplikacji Kaeśka, pasażerowie mogą liczyć dodatkowo na 10-proc. zniżkę.
Proste i jasne zasady
Funkcja subskrypcji działa w sposób zbliżony do popularnych serwisów streamingowych – prosto, bezpiecznie i bez zbędnych formalności. Pasażer nie musi pamiętać o kolejnym zakupie biletu, a w razie potrzeby może w każdej chwili wyłączyć automatyczne odnawianie. Dane kart płatniczych są bezpiecznie przechowywane dzięki technologii tokenizacji Autopay, a o każdej operacji system automatycznie informuje użytkownika wysyłając maila.
– Zależy nam, aby podróż Kolejami Śląskimi była nie tylko wygodna, ale też bezproblemowa na każdym etapie. Dzięki subskrypcji pasażer nie musi się martwić, że zapomni o zakupie biletu. To nowoczesne, sprawdzone rozwiązanie, które wpisuje się w dynamiczny rozwój Kaeśki – mówi Tomasz Niedziela, wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich.
Najlepszy wybór dla pasażerów
Kaeśka to nie tylko bilet w telefonie – dzięki aplikacji można generować faktury, dokonywać zwrotów niewykorzystanych biletów czy sprawdzać obłożenie pociągów. Kaeśka cieszy się coraz większym zainteresowaniem pasażerów. Od stycznia do końca lipca tego roku pobrano ją ponad 67 tys. razy, a zarejestrowanych kont użytkowników jest już ponad 46 tys. Do tej pory za pośrednictwem aplikacji sprzedano ponad 425 tys. biletów, z czego niemal 72 tys. w samym lipcu.
– Tak dobre wyniki pokazują, że aplikacja odpowiada na rzeczywiste potrzeby podróżnych. Wprowadzenie subskrypcji to kolejny krok w stronę nowoczesnej obsługi pasażera – mówi Bartłomiej Wnuk, rzecznik prasowy Kolei Śląskich i dodaje, że bilet miesięczny to dziś najlepszy wybór dla osób regularnie podróżujących po regionie – pozwala nie tylko zaoszczędzić, ale też daje swobodę w planowaniu codziennych przejazdów.
Miesięczny się opłaca
Największy wzrost zainteresowania wśród podróżnych bilety miesięczne notują systematycznie wraz z końcem wakacji. – To naturalny wybór dla tych, którzy korzystają z naszych pociągów regularnie: bilet miesięczny zwraca się nawet po ośmiu przejazdach. Przykład? Na trasie Katowice – Katowice Podlesie bilet miesięczny w taryfie podstawowej kosztuje 119 zł, co odpowiada cenie ośmiu przejazdów w obie strony. Podobnie sytuacja wygląda na na trasie Gliwice – Katowice – bilet w cenie 189 zł zwraca się po dziesięciu przejazdach – wylicza Bartłomiej Wnuk.
Dla pasażerów poruszających się po Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii bilet miesięczny jest jeszcze bardziej funkcjonalny dzięki Taryfie Max Bilet.
– Dzięki wspólnej propozycji Kolei Śląskich, Transportu GZM i Polregio, jeden imienny bilet miesięczny z Taryfy Max Bilet pozwala na wygodne podróże nie tylko pociągami, ale także autobusami i tramwajami – bez ograniczeń w wyborze środka transportu. To rozwiązanie, które zapewnia oszczędność czasu, elastyczność i komfort przemieszczania się po całej Metropolii – dodaje Bartłomiej Wnuk.
Zintegrowane bilety dostępne są w czterech wariantach – od 119 zł za jeden obszar do 249 zł za sieć obejmującą wszystkie miasta GZM.