Nabywca milionowego biletu kupionego w aplikacji Kaeśka będzie przez rok jeździł Kolejami Śląskimi za darmo!
Kaeśka zadebiutowała w pierwszych dniach stycznia 2025 r. W ciągu roku aplikacja stała się dla pasażerów nie tylko wygodnym narzędziem do zakupu biletów, ale także platformą, która dostosowuje się do ich codziennych potrzeb.
W ciągu niespełna roku dzięki Kaeśce kupiono blisko 800 tys. biletów. Już niedługo, w aplikacji użytkownicy kupią milionowy bilet. Na nabywcę tego biletu czeka wartościowa niespodzianka.
– Zbliżamy się do sprzedaży milionowego biletu w Kaeśce i chcemy ten moment szczególnie podkreślić. Dla pasażera, który kupi milionowy bilet przygotowaliśmy nagrodę – roczny bilet sieciowy uprawniający do korzystania z nieograniczonej liczby przejazdów pociągami Kolei Śląskich w 2026 roku – zapowiada Tomasz Niedziela, wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich.
Jedna aplikacja i wiele możliwości
Kaeśka nie służy tylko do zakupu biletów. Aplikacja umożliwia wyszukiwanie połączeń, generowanie faktur czy dokonywanie zwrotów.
Od lipca podróżni mają dostęp do informacji o napełnieniu pociągów w czasie rzeczywistym, a także możliwość dokupienia biletu na większy bagaż, przewóz psa lub roweru. W najnowszych aktualizacjach pojawił się m.in. podgląd pełnej trasy pociągu z wyróżnieniem odcinka objętego biletem, powiększenie kodu QR podczas kontroli czy opcją płatności za pomocą Apple Pay i Google Pay.

Kaeśka ułatwia podróże
Kaeśka oferuje subskrypcję biletów okresowych, działającą na zasadach znanych z popularnych serwisów streamingowych. Po jednorazowym dodaniu karty płatniczej system automatycznie przedłuża ważność biletów miesięcznych, kwartalnych, a nawet rocznych, pobiera opłatę i wystawia nowy bilet przed upływem ważności poprzedniego. Subskrypcję można w każdej chwili wyłączyć, a każda operacja jest bezpieczna i potwierdzana drogą mailową.
Wśród udogodnień dostępnych w Kaeśce jest także możliwość zakupu biletu tuż przed odjazdem pociągu.
– Bilet w Kaeśce można kupić niemal w ostatniej chwili, a w razie zmiany planów zwrócić go do 5 minut po planowanym odjeździe pociągu. To rozwiązanie, które znacząco upraszcza codzienne podróżowanie i nie jest dostępne w innych aplikacjach biletowych – mówi Arkadiusz Pilarz, dyrektor biura handlowego Kolei Śląskich.






