Burmistrz Wadowic Bartosz Kaliński powołał na stanowisko dyrektora Urzędu Miejskiego radcę prawnego Bartłomieja Tkacza.
Do głównych obowiązków dyrektora będzie należało nadzorowanie pracy i obsługi urzędu, wsparcie merytoryczne burmistrza oraz współpraca krajowa i zagraniczna Wadowic. – Takiego rozwiązania w Wadowicach jeszcze nie było, ale jest praktykowane w innych miastach takich jak Kraków czy Gdańsk. Liczę na dobrą współpracę z panem Tkaczem. Jego szerokie kompetencje z pewnością zaowocują i usprawnią pracę urzędu – informuje Bartosz Kaliński.
Bartłomiej Tkacz jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ukończył studia podyplomowe z Prawa Europejskiego na Uniwersytecie Łódzkim, uzyskał również certyfikat Cambridge University w zakresie międzynarodowego doświadczenia w pracy w kancelarii na Wyspach Brytyjskich. Pracował już dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach. Od 2002 roku był zatrudniony w Biurze Prawnym, a od 2010 roku pracował dla miasta już jako radca prawny. W swojej karierze zawodowej doradzał również m.in. ZZOZ w Wadowicach oraz Starostwu Powiatowemu w Wadowicach. Działa także w organach Samorządu Radców Prawnych.
Dyrektor – ,,nadzorowanie pracy i obsługi urzędu” Toż to obowiązki SEKRETARZA. Kolejny stołek ? Czy to może jednak nieoficjalne wyniki konkursu na tegoż sekretarza z marca ?
Czy radca prawny ma doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzkim podczas kiedy dotychczas pracował wyłącznie jako doradca (to praca indywidualna)? Bo chyba jako dyrektor będzie miał personel pod sobą. Wiadomo, nauczy się… Nadzorowanie pracy i obsługi urzędu? Wsparcie merytoryczne burmistrza? To nie powielanie? Przecież to inaczej zastępca burmistrza, który powinien dostać samodzielny wycinek a w razie nieobecności – zastępować burmistrza.