Porady i inspiracje Bielsko-Biała Cieszyn Czechowice-Dziedzice Żywiec Sucha Beskidzka Wadowice Oświęcim

Dlaczego warto serwisować Volvo w ASO?

Posiadanie samochodu wiąże się z ponoszeniem określonych kosztów za jego użytkowanie. Można wśród nich wymienić m.in. tankowanie, konieczność wykupienia ubezpieczenia, poddawanie pojazdu okresowym przeglądom oraz niezbędnym naprawom. Salony Volvo wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów, oferując usługi przeprowadzane na najwyższym poziomie, z troską o ich czas i skuteczność.

ASO – pewnie i kompleksowo

Coraz większą popularnością cieszą się usługi serwisowania samochodów w Autoryzowanych Stacjach Obsługi Volvo. „Nasz serwis oferuje klientom kompleksową obsługę wykonaną przez wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów. Gwarantujemy dostęp do oryginalnych części, których wykorzystanie zapewnia długotrwałą eksploatację, a także pewne i szybkie wykonanie naprawy” – mówi pracownik Auto-Boss – serwisu Volvo w Bielsku-Białej. Flagowe zasady firmy to przede wszystkim: dbałość o szczegóły, spersonalizowane podejście do klienta, terminowość i wysoki standard. Nie są to jednak jedyne zalety serwisowania Volvo w ASO.

ASO – specjaliści w swoim fachu

To, co wyróżnia ASO Volvo na tle lokalnych warsztatów samochodowych to fakt, że pracownicy specjalizują się w naprawach konkretnej marki, co stanowi niepodważalną zaletę świadczonych usług. Zdobyta za sprawą wieloletnich szkoleń wiedza wyznacza profil pracowników, którzy spełniają normy producenta i standardy obsługi klienta. Kadra została wykwalifikowana zgodnie z najwyższymi standardami Volvo Competence Programme, dzięki czemu może w pełni profesjonalnie zadbać o Twoje Volvo. W Autoryzowanej Stacji Obsługi Volvo można m.in. przeprowadzić diagnostykę komputerową, serwis klimatyzacji, kontrolować geometrię kół, wymienić opony, wykonać naprawę lub wymianę innych części układów. Usługi zostaną przeprowadzone zgodnie z najwyższymi standardami w możliwie najkrótszym czasie dzięki pomocy najnowszych narzędzi specjalistycznych Volvo, które stanowią wyposażenie każdego ASO.

ASO – cena adekwatna do jakości

Serwisując Volvo w ASO płaci się nie tylko, jak w typowym warsztacie samochodowym, za tzw. robociznę oraz części. „W ASO Volvo dodatkowo klient otrzymuje gwarancję na robociznę i wszystkie podzespoły oraz pewność, że kwalifikowane do wymiany części zostaną zamienione na oryginalne i fabrycznie nowe, a wszelkie naprawy zostaną przeprowadzone z wykorzystaniem najnowszych technologii i według wymogów producenta. Jest to też niezwykle ważne w przypadku, gdy właściciel nie chce utracić gwarancji na nowe Volvo, gdzie często wymogiem jest właśnie wymiana jedynie na oryginalne części” – podkreśla pracownik serwisu Volvo Auto-Boss z Bielska-Białej. „Co więcej, przebieg każdej naprawy, czy przeglądu jest szczegółowo omawiany. Przed wykonaniem każdej usługi przedstawiany jest również kosztorys.” – uzupełnia.

ASO – opinia klienta ma znaczenie

Każdorazowa praca Autoryzowanej Stacji Obsługi jest kontrolowana i poddawana ocenie. Usługi są poddawane ocenie klientów poprzez wystawianie opiniii na temat konkretnej placówki. Każda recenzja jest analizowana, co powoduje, że jakość pracy całego ASO jest stale udoskonalana i ulepszana. „Żywe reakcje na opinie naszych klientów pozwalają nam nie tylko na ciągłe podnoszenie standardów naszej obsługi, ale także na stworzenie miejsca idealnego dla właścicieli samochodów Volvo” – akcentuje. Wszystko to wyróżnia firmę Volvo na rynku motoryzacyjnym.

google_news