W trosce o jakość, z poszanowaniem zdrowia
Wybór stolarki do wymarzonego domu to nie lada inwestycja i niezwykle ważna decyzja. To bowiem od jakości okien, drzwi i systemów przesuwnych zależy zarówno estetyka wnętrza czy elewacji, a także nasz komfort termiczny oraz akustyczny, stopień ochrony przed niepożądanymi gośćmi, a także rachunki – zwłaszcza w okresie grzewczym. Najbezpieczniej zatem oprzeć się na wiedzy doświadczonych doradców, którzy z łatwością dobiorą rozwiązanie idealnie odpowiadające potrzebom każdego projektu. Tak działa OknoPlus, służąc klientom wieloletnim know-how i fachową poradą – nie tylko w salonach i punktach Partnerów handlowych. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo producent zaprasza do kontaktu on-line.
XXI wiek – dziś niemal wszystko można zrobić przez ekrany monitorów. I choć zakupy on-line nikogo już nie dziwią, o tyle inwestycja w stolarkę okienną w świecie wirtualnym może wydawać się niekomfortowa. Nic bardziej mylnego! Wybierając sprawdzonego producenta, który dba o najwyższą jakość obsługi i wie, że niełatwe czasy wymagają specjalnych rozwiązań nie ma się o co martwić. Takie rozwiązanie oferuje dziś marka OknoPlus i udowadnia, że idealne okna można kupić bez wychodzenia z domu.
#ZakupyPrzezSzybę z doradcami klienta
– Do tematu bezpieczeństwa podchodzimy wieloaspektowo – dbamy zarówno o jakość naszych rozwiązań, jak i najwyższe standardy obsługi, a wiele działań i konsultacji przenieśliśmy dziś do sfery online. W ten sposób nie zwalniamy tempa, a do tego wynosimy troskę o zdrowie oraz komfort naszych klientów i pracowników na najwyższy poziom – podkreśla Izabela Tryba, Dyrektor Handlowy OknoPlus.
Niezależnie od tego, czy interesuje nas konsultacja, zamówienie czy szczegółowa prezentacja oferty doradcy klienta OknoPlus są do pełnej dyspozycji przez telefon, za pośrednictwem Skype’a, Messangera oraz via e-mail. Aby obejrzeć najnowsze propozycje i poznać aktualne trendy nie trzeba przychodzić do salonu – producent zaprasza bowiem na wirtualny spacer, podczas którego szczegółowo objaśnia zawiłości techniczne oraz prezentuje szeroki wachlarz możliwości personalizacji wybranej stolarki. To doskonały moment na rozwianie wszelkich wątpliwości technologicznych i wybór idealnego rozwiązania skrojonego na miarę naszych potrzeb – zupełnie jak podczas tradycyjnego spotkania w jednym z punktów sprzedaży.
W przypadku mniejszych zapytań lub chęci pozyskania wyceny online do dyspozycji pozostaje facebook’owy czat, skrzynka pocztowa lub rozmowa telefoniczna. Ale to nie wszystko. Dbając o bezpieczeństwo inwestorów, OknoPlus wprowadził specjalną procedurę zakupową, która doskonale odpowiada wymaganiom dzisiejszych czasów.
Program Bezpieczny Zakup Okien
– Brak stabilizacji rynkowej i niepewność gospodarcza sprawiła, że wielu klientów, którzy planowali zakup stolarki tego lata, rozważało wstrzymanie swojej decyzji w obawie o realizację inwestycji. Wychodząc im naprzeciw powołaliśmy do życia program Bezpieczny Zakup Okien. Dzięki procedurze kupujący zyskuje pewność, że niezależnie od sytuacji i zmian, które mogą zachodzić w branży budowlanej, jego zamówienie zostanie zrealizowane, a zainwestowane pieniądze są w pełni bezpieczne – podkreśla Izabela Tryba, Dyrektor Handlowy OknoPlus.
Jak to działa? Wystarczy skontaktować się z doradcą klienta w autoryzowanym salonie i wpłacić 100% zaliczki. Po zaksięgowaniu kwoty, producent przystępuje do realizacji zamówienia, a wpłacona kwota pozostaje na specjalnie wyodrębnionym koncie aż do chwili dostarczenia stolarki na budowę lub do zakończenia montażu. Środki są przesuwane na właściwe konto, gdy klient w pełni potwierdzi realizację zamówienia.
Doradcy klienta OknoPlus – gdzie ich znaleźć?
Przedstawicieli można znaleźć w 9 województwach: małopolskim, mazowieckim, śląskim, dolnośląskim, lubelskim, łódzkim, opolskim, podkarpackim i wielkopolskim, zaś siedziba mieści się w Krakowie. Mapa z dokładnymi danymi teleadresowymi poszczególnych punktów sprzedaży jest dostępna na stronie WWW pod adresem: https://www.oknoplus.com.pl/gdzie-kupic/.