Wydarzenia Bielsko-Biała

Wstrzymana obsługa mieszkańców w bielskim ratuszu

Fot: KJ

W związku z narastającą liczbą zachorowań na Covid-19, od 25 stycznia aż do odwołania Urząd Miejski w Bielsku-Białej wstrzymuje bezpośrednią obsługę mieszkańców – poinformowały przed chwilą władze miasta.

Po wcześniejszym umówieniu się będzie można załatwić swoje sprawy w wydziałach: Dochodów Budżetowych, Geodezji i Kartografii, Gospodarki Odpadami, Komunikacji, Ochrony Środowiska i Energii, Polityki Społecznej, Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości, Urbanistyki i Architektury oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego.

Umawiać można się telefonicznie lub – tam, gdzie jest to możliwe – za pośrednictwem systemów kolejkowych. Wykaz numerów telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego dostępny jest na stronie internetowej w zakładce „Mieszkaniec – Wydziały Urzędu Miejskiego”.

Wszystkie dokumenty składane do tej pory w Biurze Obsługi Interesanta będzie można pozostawić w specjalnej skrzynce podawczej wystawionej przed budynkiem Urzędu Miejskiego przy placu Ratuszowym 6.

Bez wcześniejszego umawiania się będzie można dokonywać płatności w kasach Urzędu Miejskiego oraz rejestrować zgony w Urzędzie Stanu Cywilnego.

W ratuszu przypominają równocześnie o możliwości załatwienia wielu urzędowych spraw za pośrednictwem platformy ePUAP, a także mailowo bądź telefonicznie.

– Wszystkie wprowadzone zmiany podyktowane są troską o zdrowie bezpieczeństwo nas wszystkich – stwierdzają w UM.

google_news
1 Komentarz
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
HERMENEGILDA
HERMENEGILDA
2 lat temu

Rząd pozwolił więc i wstrzymuje się obsługę. Czy rzeczywiście petenci boją się przyjść do UM, może paszport na coś przydałby się?