Porady i inspiracje

Dlaczego warto włączyć automatyzację rozmów z klientami?

Customer autocall jest istotnym narzędziem do rozwoju biznesu, jeśli Twoja firma posiada już dużą bazę klientów lub przynajmniej bazę potencjalnych klientów. Oczywiście, można zaangażować do wykonywania telefonów tylko personel, ale jak pokazuje praktyka, prawdziwi profesjonaliści znacznie skuteczniej pokazują swoje umiejętności rozwiązywania kreatywnych i niestandardowych zadań, a monotonne działanie, w dodatku najczęściejdalekie od skutecznego, raczej prowadzi do wypalenia zawodowego niż uzyskania jakichkolwiek efektów.

Autodialing: zasada działania

Jak na razie system contact center połączeń to nowy trend w marketingu, ale faktycznie coraz więcej firm stara się go wdrażyć. Autodialing działa z wykorzystaniem gotowej bazy danych, dzięki czemu możesz pozyskiwaćklientów i przypominać obecnym o nowościach, promocjach itp. Ponadto autocaller to najprostszy i najskuteczniejszy sposób powiadomienia o zakończeniu transakcji, wysyłce towaru, otrzymaniu zamówienia i innych ważnych informacji dla klienta, który już dokonał zakupu.

Zasada działania systemu:

  • System automatyczny wykonuje połączenia z numerami z bazy danych;
  • Kiedy rozmówca się zgłasza, system przełącza go do operatora.

W ten sposób operator oszczędza czas na wybieraniu numeru telefonu, oczekiwaniu na odpowiedź, ponownym wybieraniu numeru, jeśli abonent jest zajęty lub niedostępny, co znacznie ułatwia mu pracę.

Call center w chmurze od Voiptime Cloud zawiera scenariusze rozmów, co pomaga budować zaufany dialog z klientem, przynajmniej algorytm pozwala określić zainteresowanie klienta.

Korzyści z autopowoływania to:

  • oszczędzanie czasu;
  • oszczędność pieniędzy;
  • samokonfiguracja.
Kilka powodów, dla których warto włączyć autodialing

Z reguły podłączenie autodialera odbywa się z następujących powodów

  • Odciążenie pracowników call center od zbędnej pracy i tym samym optymalizacja ich działań;
  • Zwiększenie efektywności interakcji z klientami;
  • Zwiększenie poziomu zaufania do Twojej firmy;
  • Aby zwiększyć szybkość połączeń.

Voiptime Cloud to optymalne oprogramowanie dla każdej firmy, które możesz zamówić na stronie https://voiptimecloud.pl/. Jeśli podstawą sukcesu Twojej firmy jest komunikacja z klientami, to system autodialera będzie bardzokorzystny.

Przy autodialingu system nie tylko wybiera numer telefonu klienta, ale również pokazuje na ekranie operatora wszystkie dane o nim, wyświetlając niezbędne pola karty klienta, których potrzebuje Twoja firma, a także łączy operatora tylko z abonentem, który podniósł słuchawkę. A operator musi utrzymać zainteresowanie, opowiedzieć o produkcie lub usłudze bardziej szczegółowo i najlepiej doprowadzić transakcję do końca. Jest oczywiste, że zadania automatycznych systemów wywołujących i prawdziwych specjalistów są zasadniczo różne i powierzanie ich jednemu ekspertowi jest po prostu bez sensu, nikt nie jest w stanie codziennie wykonywać pracy niemożliwej do wykonania i jeszcze konsekwentnie osiągać sukcesy. Autodialing jest więc ważną pomocą przede wszystkim dlapracowników call center.

google_news