Na nic ostrzeżenia, ciągle ktoś daje się nabrać na niecne praktyki oszustów. Jeden z nich z powodzeniem udawał ostatnio pracownika banku.
Jak informuje bielska policja w ostatnich dniach do seniora mieszkającego na terenie Bielska-Białej zadzwoniła osoba przedstawiająca się jako pracownik banku. Poinformowała w rozmowie, że doszło do naruszenia bezpieczeństwa na rachunku bankowym i w celu zabezpieczenia będących na nim środków konto musi zostać zablokowane, a środki przekierowane na nowe konto.
69-letni bielszczanin przekazał kody, które umożliwiły oszustom przekierowanie znajdujących się tam środków pieniężnych. Po dokonaniu „transakcji” bielszczanin otrzymał wiadomość z prawidłowego systemu bankowego o tym, że karta i konto zostało zablokowane z uwagi na podejrzenie oszustwa. Dopiero wówczas, kontaktując się z pracownikiem swojego banku, uświadomił sobie, że stracił wszystkie swoje oszczędności.