AQUA S.A. informuje, iż wznawia bezpośrednią obsługę klienta w zakresie:
- przyjmowania korespondencji na dzienniku podawczym
- zawierania umów
- rozliczeń należności
- nowych podłączeń do sieci AQUA S.A.
- przyjmowania skarg i reklamacji.
– Mając na uwadze bezpieczeństwo zarówno naszych klientów, jak i pracowników wprowadzamy działania profilaktyczne mające na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się koronawirusa – informuje spółka.
W sali obsługi klienta jednocześnie mogą być obsługiwane tylko cztery osoby. Przed wejściem należy zdezynfekować ręce. Dozownik z płynem dezynfekującym umieszczony jest w pomieszczeniu portierni.
KASA zlokalizowana w siedzibie spółki została zlikwidowana
W celu sprawnej i bezpiecznej obsługi nadal dostępna będzie skrzynka zlokalizowana przy wejściu do siedziby, do której można wrzucać pisma i wnioski nie- wymagające bezpośredniego kontaktu z pracownikiem.
– Do Państwa dyspozycji jesteśmy również pod numerami telefonów umieszczonymi na naszej stronie internetowej w zakładce “KONTAKT” oraz za po średnictwem adresów mailowych: [email protected], [email protected]. Szczególnie zachęcamy do korzystania z elektronicznej platformy eBOK, dzięki której mają Państwo dostęp do sald i rozliczeń, możliwość podawania stanu licznika, wysyłania wniosków, otrzymywania e-faktury oraz szybkich i bezpłatnych płatności poprzez serwis Przelewy24 – dodaje AQUA S.A.