Spółka Koleje Śląskie poinformowała o uruchomieniu całodobowej infolinii, co było działaniem niedawno powołanego rzecznika pasażera Jakuba Wosika.
Jak podkreśla Tomasz Musioł, rzecznik prasowy Kolei Śląskich, w październiku tego roku spółka powołała do życia Dział Rzecznika Pasażera, nad którym nadzór objął rzecznik pasażera Jakub Wosik.
– W strukturach działu znalazły się infolinia oraz Biuro Obsługi Klienta. Działalność rzecznika pasażera ma poprawić jakość obsługi oraz zacieśnić kontakty pasażerów ze spółką Koleje Śląskie. Jednym z wielu działań podejmowanych przez rzecznika pasażera, jest wprowadzenie zmian w kontaktowaniu się ze spółką. Postanowiono rozszerzyć godziny pracy Biura Obsługi Klienta, a ponadto wprowadzono jedno wspólne menu głosowe dla infolinii oraz BOK Kolei Śląskich, aby ułatwić wybór połączenia i skrócić czas oczekiwania na kontakt. Teraz Biuro Obsługi Klienta jest dostępne całodobowo, przez siedem dni w tygodniu, a nie jak to miało miejsce wcześniej tylko w dni robocze od 7.00 do 15.00 – podkreśla Tomasz Musioł.
Dodajmy, że numer telefonu do BOK to 32 428 88 88.
Bilety dla seniora podrożałi 31.05.2023 Gliwice -Ruda Śląska Dworzec PKP. Godzina 20.24 konduktor wydał bilet za 18.40. , może był chóry.
Pociągi jeżdżą 🙂 ,a ludzie nie 🙂
Rzecznik pasażera finansowany przez koleje??
Chyba obok powołania rzecznika trzeba było zwiększyć zatrudnienie BOK. O ile osób? Jak sprawdzić zacieśnienie kontaktów?