Wydarzenia Bielsko-Biała Czechowice-Dziedzice Żywiec

Komfortowe zakupy i wysokiej jakości produkty w nowym sklepie LIDL w Bielsku-Białej – KONKURS

Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o rozwiązania zwiększające komfort robienia codziennych zakupów. W tym tygodniu Lidl otworzy nową, szóstą placówkę w Bielsku-Białej przy ul. Partyzantów 65. Już 16 stycznia od godziny 07.00 na wszystkich mieszkańców czekać będą wyjątkowe promocje oraz degustacje.

Zawsze wysoka jakość i atrakcyjna, niska cena

W nowo otwartym sklepie klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie szerokiego wyboru świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla”, aromatycznego pieczywa bez konserwantów „Chrupiące z Pieca”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał, jak również kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”.

Firma zwraca szczególną uwagę na kwestię jakości. Produkty spożywcze dostępne w sprzedaży są opatrzone międzynarodowymi certyfikatami jakościowymi IFS oraz BRC. Co więcej wszystkie gospodarstwa rolne dostarczające do sklepów Lidl owoce i warzywa funkcjonują w oparciu o standard GLOBAL G.A.P.

Sieć Lidl podchodząc odpowiedzialnie do prowadzonej działalności, pracuje nad realizacją zobowiązań w zakresie redukcji plastiku. Do 2025 roku 100% wszystkich plastikowych opakowań marek Lidla będzie możliwe do recyklingu oraz o 20% zostanie zredukowane zużycie plastiku w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidla. Natomiast na początku grudnia wprowadzono pierwsze warzywa BIO znakowane naturalnym światłem, w ten sposób eliminując kolejne plastikowe opakowania. Mając świadomość odpowiedzialności za środowisko, firma realizuje także opracowaną przez Grupę Schwarz strategię Reset Plastic, w ten sposób wizja „mniej plastiku” staje się rzeczywistością.

W asortymencie sieci Lidl zawsze można znaleźć szeroki wybór certyfikowanych tekstyliów, w tym między innymi ubrania dla kobiet „Esmara”, odzież męska „Livergy”, tekstylia dla dzieci i młodzieży „Lupilu”, „Pepperts”, ubrania i akcesoria sportowe dla całej rodziny „Crivit,” oraz „CrivitPRO”. Do najczęściej wprowadzanych certyfikatów jakościowych należą: certyfikat Instytutu Hohenstein, potwierdzający, że ubrania są bezpieczne, przyjazne dla skóry i wytrzymałe oraz Oeko-Tex. Standard 100, który świadczy o braku substancji szkodliwych i bezpieczeństwie produktów.

Współpraca z polskimi dostawcami

Lidl Polska to przede wszystkim ogromny wybór polskich produktów. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty. Lidl współpracuje zarówno z liderami rynku, takimi jak np. Grupa Mlekovita, SM Mlekpol, Grupa Polmlek, ZM Tarczyński, Van Pur oraz z mniejszymi firmami o wieloletniej tradycji, takimi jak np. OSM Koło, SM Jana, Zakład Produkcji Jogurtu Magda, Browary Łódzkie S.A., ZM Lukullus, czy Piekarnia Nowel. W ofercie dostępne są takie grupy asortymentowe, które w 100% dostarczają polscy producenci – np. całe świeże mięso pod marką Rzeźnik. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70% obrotu firmy. Dzięki tej współpracy, w roku obrotowym 2018 wartość polskich produktów marek własnych Lidl wyeksportowanych za pośrednictwem sieci Lidl do ponad 20 europejskich krajów, przez więcej niż 230 polskich firm wyniosła 2,5 mld złotych. 

Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom Bielsko-Białej szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus. Jest to skrojone na miarę narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Za sprawą e -paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji. Z aplikacji korzysta już ponad 4 miliony użytkowników, a niedługo pojawi się w niej także możliwość wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

W trosce o lepsze jutro – ekologiczne rozwiązania w sklepie Lidl

W nowej placówce Lidl Polska wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.:

  • instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła,
  • odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych,
  • energooszczędne oświetlenie LED.

Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.

W okresie od czwartku, 16 stycznia, do soboty, 25 stycznia, wiele artykułów dostępnych w nowym sklepie Lidl w Bielsku-Białej zostanie objętych zostanie specjalnymi promocjami.

Lidl w Bielsku-Białej, ul. Partyzantów 65
Godziny otwarcia:
• poniedziałek – czwartek: 7:00 – 21:00
• piątek – sobota: 7:00 – 22:00
• niedziela handlowa: 9:00 – 19:00
Liczba miejsc parkingowych: ok. 120
Powierzchnia sali sprzedaży: 1065 m2


KONKURS

Wygraj kosz z produktami LIDL, odpowiedz na pytanie konkursowe:

Lidl Polska oferuje ponad 150 świeżych warzyw i owoców. Jak nazywa się dział, na którym znajdziesz te produkty?

A) Zieleniak Lidla

B) Ryneczek Lidla

C) Targowisko Lidla

Odpowiedź prześlij na adres: marketing@beskidzka24.pl w tytule e-maila wpisz: KONKURS LIDL – NAZWISKO. Natomiast w treści maila oprócz odpowiedzi na pytanie, prosimy o podanie danych kontaktowych (imię, nazwisko, numer telefonu, miejscowość).

3
Skomentuj

avatar
3 Komentarzy
0 Odpowiedzi
0 Śledzących
 
Najwięcej odpowiedzi
Najgorętsze komentarze
3 Komentarzy
RafalKonradEdward Ostatnio komentujący
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Rafal
Gość
Rafal

Taki super ten Lidl że zamówiłem przez Internet zakupy no ale tydzień mija pomimo ze juz towar zapłacony A oni pisze maila że mają tyle zamówień że jak tylko wyślą paczka dadzą znać znaczy piętno wie kiedy ważne że kasa się zgadza A klient no cóż moja to w du…e to taka prawda o tym lidlu

Konrad
Gość
Konrad

Ile Wam zapłacili za ten bełkot propagandy marketingowej?

Edward
Gość
Edward

A gdzie są Polskie sklepy chwalicie
się czym?