Wydarzenia Bielsko-Biała Cieszyn Czechowice-Dziedzice Żywiec Sucha Beskidzka Wadowice Oświęcim

Lepszy crowdsourcing dla małych i dużych

Organizacje coraz częściej sięgają po talenty z zewnątrz w ramach crowdsourcingu. W ten sposób pozyskuje się specjalistów już niemal w każdej dziedzinie. Jeszcze jakiś czas temu podobne projekty wymagały kosztownego i czasochłonnego budowania kompetencji wewnątrz lub zatrudniania specjalistycznych firm.

Crowdsourcing to proces

Otwarte szukanie rozwiązań i wykonawców konkretnych zadań wśród sieci kontaktów zawodowych i w mediach społecznościowych, umożliwia organizacjom szybkie rozwiązywanie nawet skomplikowanych problemów. Crowdsourcing, bo tak mówi się o publicznym poszukiwaniu pomocy w realizacji celów organizacji, kwitnie wraz z rozwojem mediów społecznościowych, które znacznie upraszczają komunikację pomiędzy stronami. W ten sposób działy tną koszty i przyspieszają realizację kolejnych projektów. Crowdsourcing to nie tylko narzędzie dla oszczędnych, to także możliwość kontaktu z najlepszymi w swojej branży. Duże znaczenie ma też możliwość wymiany informacji i pozyskania nowych perspektyw, o które trudno by było w innych okolicznościach. Niezależnie od tego, czy organizacja sięga po crowdsourcing, by ciąć koszty, przyspieszać realizację, czy pozyskiwać know how, kluczem jest skupienie uwagi grupy docelowej.

Jak crowdsourcing to z Talentuno

Skuteczny crowdsourcing nie jest zadaniem prostym. Może generować dziesiątki, a nawet setki godzin cennego czasu, które trzeba poświęcić na interakcje z siecią kontaktów. Takie zadanie mocno obciąża dział HR oraz osoby odpowiedzialne za pozyskanie współpracowników w poszczególnych zespołach. Dobrym narzędziem do szybkiego pozyskania uznanych talentów w specjalizacjach takich jak:

  • obsługa klienta,
  • finanse i księgowość,
  • HR i kadry,
  • administracja i wsparcie biznesu,
  • IT i technologia,
  • sprzedaż i marketing,
  • biznes management,

jest portal Talentuno. To specyficzny serwis, w którym łatwo dotrzeć do aktywnych specjalistów z każdej z tych branż, a także do obiecujących absolwentów szkół kierunkowych. Warto dodać, że kontakty na Talentuno w dużej mierze biorą się z polecenia. To właśnie w ten sposób Match Makerzy pozyskują do bazy informacje na temat kolejnych profesjonalistów. Społeczność ludzi skoncentrowanych na pozyskiwaniu najlepszych talentów liczy już prawie 13000 osób.

Jednak tym, co gwarantuje redukcję czasu, jaki trzeba poświęcić działaniom, jest oferta działu Customer Success Management Team witryny Talentuno w postaci shortlisty. Pracownicy działu prowadzą wstępną selekcję tak, aby pracodawca mógł zminimalizować swoje zaangażowanie w początkowej fazie i ograniczyć się do kontaktu z kandydatami najlepiej pasującymi do profilu danego projektu.

google_news