Przychodnia przy ulicy Królowej Jadwigi w Łodygowicach poprosiła pacjentów przyjmujących leki w sposób ciągły, aby “zamawiali” swoje medykamenty za pośrednictwem skrzynki umieszczonej na głównych drzwiach do lecznicy. Opcja druga to telefoniczne załatwienie sprawy.
Skrzynka działa 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienie ma zawierać: imię i nazwisko, adres, telefon, nazwę leku, dawkę oraz liczbę opakowań.
Poza tym pacjentom przychodni udzielane są teleporady, a poprzedzająca je rejestracja odbywa się tylko telefonicznie. Bezpośrednie spotkanie z lekarzem jest możliwe tylko w pilnych przypadkach, po uprzednim umówieniu godziny wizyty. Poradnia ogólna 33/863-10-99, poradnia dziecięca 33/863-13-28.
Na telefon nie przyjmują zgłoszeń na receptę jedynie karteczka do skrzynki i czekanie tydzien albo mailem ale tego na próżno szukać na ich stronie
Niestety nie dosc ze Panie w przychodni maja w nosie odbieranie telefonu to juz nawet nie ma szans na wrzucenie karteczki z lekami do “wrzutki”. NIe wiem dlaczego zostala zlikwidowana-Panie boja sie dotykac kartek ? Zenada
Poraszka nr telefonu podany a dodzwonić się nie da może zamało pań tam siedzi ☹️
Próbowałam kiedyś dodzwonić się do przychodni i nigdy się nie udawało cały czas zajęte. Ciekawe jak jest teraz?
Po wielokrotnych próbach dodzwoniłam się i usłyszałam że przez telefon nie przyjmują zgłoszenia na e=receptę żenada