Wydarzenia Oświęcim

Logotyp na huczne urodziny miasta

Moda na logotypy dotarła do Kęt. Urząd Gminy postanowił pokusić o niego z okazji 740-lecia miasta. W drodze konkursu nadesłano 22 propozycje. Najciekawszą przedstawił mieszkaniec tego miasta, Paweł Madej i tym samym zgarnął okrągły tysiąc złotych.  

Opracowany przez Pawła Madeja (magistra sztuki, absolwenta studiów na kierunku projektowanie graficzne) logotyp najbardziej ujął jurorów, gdyż nawiązuje do rynku, skupiającego w sobie historię i ewolucję tego miasta. Centralny plac miasta od wieków jest świadkiem ważnych wydarzeń, miejscem spotkań handlowych na szlaku bursztynowym. Sam logotyp ma nowoczesną, dynamiczną formę, a kolorystyką nawiązuje do barw widniejących na herbie miasta. Łuki na rogach tworzą zbiegi ulic do rynku, a ich ułożenie wyraźnie kieruje do jego serca. O wydarzeniu informuje część liternicza sąsiadująca z sygnetem.

Logotyp będzie umieszczany na wszystkich materiałach promocyjnych wydawanych z okazji jubileuszu miasta i będzie eksponowany podczas wydarzeń związanych z obchodami 740-lecia, czyli podczas imprez rozrywkowo-kulturalnych, eventów sportowych, konferencji oraz uroczystej sesji Rady Miejskiej w Kętach. W ocenie jurorów zwycięski projekt idealnie nadaje się do prezentacji na różnych nośnikach, zarówno w formie papierowej, elektronicznej, a także niestandardowych (balony, flagi, tablice, oznaczenia budynków, odzież).

 

google_news