Porady i inspiracje Bielsko-Biała Cieszyn Czechowice-Dziedzice Żywiec Sucha Beskidzka Wadowice Oświęcim

Na co zwrócić uwagę wybierając akcesoria biurowe?

Dobrze wyposażone biuro służy nie tylko osobom, które pracują konkretnie w tym miejscu, ale i pozostałym pracownikom firmy. Poza sprzętem komputerowym, meblami i urządzeniami takimi jak drukarka i ksero, bardzo przydatne będą również te drobne akcesoria ułatwiające codzienne, firmowe obowiązki. O czym pamiętać przy ich zakupie?

Po pierwsze – funkcjonalność

Sprzęt biurowy musi być wygodny w użytkowaniu. Biurowe akcesoria powinny być poręczne, ergonomiczne, z przyjemnych w dotyku materiałów, ale też na tyle solidne, by nie zniszczyły się zbyt szybko przez intensywne użytkowanie. Zamiast nożyczek zrobionych w całości z metalu lepsze będą nowoczesne nożyczki mające wyprofilowane rączki wykończone miękkim tworzywem, z kolei na akcesoriach takich jak dziurkacz czy zszywacz przydadzą się niewielkie wytłoczenia, które zapewnią stabilniejszy uchwyt.

Powinno się też sprawdzić, czy wybrane artykuły biurowe odpowiadają popularnym standardom, tak by nie było później problemu na przykład z dokupieniem nowego zapasu zszywek. Na szczęście większość dostępnych akcesoriów biurowych odpowiada tym standardom – koszulki foliowe na dokumenty pasują do standardowych segregatorów, a papier do drukarki najczęściej jest w formacie A4.

Gdzie robić zakupy?

Kupowanie pojedynczych rzeczy do biura nie ma sensu, bo tylko niepotrzebnie traci się czas. Przed wyjściem na zakupy dobrym pomysłem będzie zrobienie szczegółowej listy co i w jakiej liczbie jest potrzebne, a najlepszym miejscem na uzupełnianie biurowych braków są profesjonalne sklepy papiernicze.

Sklepy stacjonarne nie są już jedyną opcją. Niezbędne artykuły biurowe można w każdej chwili zamówić między innymi na https://zalepieni.pl/artykuly-biurowe/, z szybką dostawą pod wskazane miejsce. Podczas zakupy online często korzysta się z atrakcyjnych rabatów, a zamawianie artykułów biurowych w hurtowych ilościach, tak by mieć je zawsze w zapasie, nie jest żadnym problemem, i do tego nie trzeba się troszczyć o transport.

Co przyda się w każdym biurze?

Niezbędne artykuły to przede wszystkim papier do ksero i do drukarek, notatniki, najlepiej w kilku rozmiarach, koperty, także te bąbelkowe i do przesyłek kurierskich, boczki oraz karteczki samoprzylepne. Na pewno nie może zabraknąć artykułów piśmienniczych, głównie długopisów i markerów, ale też kolorowych zakreślaczy, zmywalnych pisaków, cienkopisów, korektorów. Pinezki, spinacze, gumki recepturki, małe magnesy, gumki do ścierania – to kolejne akcesoria, z których często się korzysta.

Choć artykuły takie jak dziurkacz czy zszywacz nie zawsze są używane codziennie, to warto mieć dodatkowe sztuki w zapasie, bo całkiem często się zdarza, że akcesoria biurowe gdzieś się zapodziewają i właśnie taki awaryjny sprzęt ratuje sytuację. W zapasie dobrze jest mieć także taśmy klejące i taśmy pakowe, klej, folię do owijania paczek, baterie, teczki, koszulki, sztywne podkładki do robienia notatek. Jeśli firma organizuje prezentacje oraz spotkania z klientami, w biurze nie może zabraknąć dużej, mobilnej tablicy magnetyczno-suchościeralnej, z kompletem specjalnych pisaków oraz gąbką do ścierania napisów.

google_news
1 Komentarz
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Sylwia
Sylwia
1 rok temu

Fakt nie ma sensu kupować pojedynczo rzeczy do biura, bo to kompletnie się nie opłaca. Tak samo jest lepiej zamówić spore ilości gadżetów reklamowych na raz. Ostatnio składałam zamówienie na Spiroprint . Teraz będę miała zapas bawełnianych toreb, długopisów, ołówków i innych pierdół dla klientów.