21 listopada br. odbyło się uroczyste otwarcie nowej placówki Banku Pocztowego w Bielsku-Białej. Rozwój Sieci Własnej to jedna z inicjatyw wynikająca ze Strategii Banku Pocztowego, zakładająca zwiększenie dostępności usług bankowych i tworzenie na terenie całego kraju nowoczesnych, funkcjonalnych placówek, oferujących Klientom kompleksowe usługi finansowe.
Nowo otwarta placówka Banku Pocztowego znajduje się przy ul. 1 Maja 2 w Bielsku-Białej, na terenie Urzędu Pocztowego Bielsko-Biała 1. Uroczyste otwarcie placówki odbyło się we wtorek 21 listopada 2018 r. z udziałem przedstawicieli Banku Pocztowego, Poczty Polskiej, lokalnych instytucji i firm oraz zaproszonych gości i Klientów.
– Bank Pocztowy realizuje misję świadczenia powszechnego dostępu do bankowości. Dlatego z radością i satysfakcją otwieramy dziś nową placówkę w Bielsku-Białej, zapraszając do niej wszystkich klientów ceniących dostępność placówek Banku Pocztowego i Poczty Polskiej oraz oferowanych w nich nowoczesnych usług finansowych – powiedział Paweł Kopeć, Członek Zarządu Banku Pocztowego podczas uroczystego otwarcia placówki.
Dostępna dla Klientów oferta Banku Pocztowego obejmuje rachunki-oszczędnościowo-rozliczeniowe, karty do kont (Najładniejsza polska karta 2017), karty kredytowe, zagraniczne przekazy pieniężne, kredyty gotówkowe i hipoteczne, depozyty i konta oszczędnościowe, fundusze inwestycyjne oraz ubezpieczenia. Bank rozwija się także w zakresie rozwiązań dla mikro, małych i średnich firm oraz klientów instytucjonalnych – w tym z obszaru mieszkalnictwa.
Bank Pocztowy planuje w najbliższym czasie otworzyć 10 nowych placówek.
Należący do Grupy Poczty Polskiej Bank Pocztowy obecny jest na rynku od 1990 roku. Oferuje proste i bezpieczne produkty finansowe w przyjaznej cenie, poprzez liczącą ok. 4,7 tys. placówek sieć Poczty Polskiej i Banku, a także szybką, bezpieczną i nowoczesną bankowość cyfrową – EnveloBank.
Dzięki swojej dostępności, zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, Bank Pocztowy chce być liderem bankowości detalicznej w Polsce regionalnej, bankiem chętnie wybieranym przez rodziny i mikrofirmy oraz uczestników rynku e-commerce, liczącym się partnerem inicjatyw rządowych i społecznych oraz integratorem i głównym dostawcą usług finansowych w Grupie Poczty Polskiej.