Porady i inspiracje

Odzież reklamowa z nadrukiem – jak się zaprezentować na eventach?

Zarejestrowałeś się na targi branżowe, żeby wypromować swoją firmę i zdobyć więcej klientów? Zobacz, w co się ubrać, żeby przyciągnąć uwagę odwiedzających. Pierwsze wrażenie się liczy i nie ma co się z tym kryć. Dlatego warto jak najlepiej wykorzystać okazję do pokazania się światu. Sprawdź, czym kierować się przy wyborze odzieży i jej znakowania, żeby przyciągnąć innych do siebie i zaciekawić ich ofertą.

Odzież reklamowa na event – ubrać się elegancko czy na luzie?

To zależy. Jeśli w pracy na co dzień obowiązuje Was oficjalny dress code i Waszą odzieżą roboczą są koszule z kołnierzykiem, zapewne wymaga tego charakter Waszej działalności. Nie opłaca się więc tego zmieniać na targach dotyczących dziedziny, w której się obracacie. Koszule, marynarki i spódnice polecamy m. in. przedstawicielom agencji ślubnych i biur nieruchomości. Tutaj faktycznie ważną rolę odgrywa wygląd, świadczący o dobrym smaku, który zapewne przekłada się na jakość świadczonych przez Was usług.

W przypadku wydarzeń o mniej formalnym charakterze, takich jak targi maszyn rolniczych czy zdrowej żywności możecie założyć t-shirty, koszulki polo lub bluzy. Cokolwiek pozwoli Wam czuć się swobodnie, a jednocześnie stylowo. Ważne, żeby pasowało do profilu Waszej marki.

Odzież na event – pamietaj o nadruku z logo firmy

Sama odzież reklamowa nie wystarczy, by spełnić promocyjną rolę. Najważniejsze jest znakowanie, które umożliwi identyfikację Twojej firmy. Dzięki temu odwiedzający zapamiętają Was, a w razie potrzeby szybko odnajdą w tłumie wystawców. Najbardziej elegancko wyglądają nadruki zrobione haftem komputerowym. Wykonasz je na wszystkich najpopularniejszych rodzajach odzieży – koszulkach, bluzach i polarach. Na eventach o charakterze sportowym sprawdzą się także czapki z daszkiem, ozdobione firmowym logo.

Odzież reklamowa z nadrukiem – jaka metoda się sprawdzi poza haftem?

Najtańszą opcją jest sitodruk, ale tylko jeśli zamawiasz co najmniej kilkadziesiąt sztuk odzieży. Technika ta polega na przeniesieniu logo na tkaninę przy pomocy farby. Daje wyraźny efekt, zwłaszcza jeśli dobierzesz kontrastującą z kolorem barwnika odzież. Nie sposób przeoczyć białego logo na czerwonej koszulce lub soczyście żółtego na granatowym. Równie skuteczną metodą jest termotransfer w postaci znakowania folią flex w przypadku jednokolorowych grafik i printflex, kiedy mamy do czynienia z większą liczbą kolorów.

Odzież reklamowa – co zrobić, kiedy zaspałeś z terminami?

Skleiły Ci się kartki w kalendarzu i okazało się, że na zamówienie firmowych ubrań masz niewiele czasu? W tej chwili pewnie nie masz ochoty na nic, a najmniej na przeszukiwanie po nocach internetu w pogoni za ubraniami reklamowymi. Zobacz co oferujemy w Firmowych Ciuchach. Odzież firmową z logo otrzymasz w ciągu kilku dni od złożenia zamówienia i zyskasz gotowy strój na targi, do pracy i na spotkania z klientami. Na półkach naszego sklepu internetowego znajdziesz pełen przekrój odzieży – od koszulek i bluz po eleganckie koszule typu oxford, leisure i inne. Zamawiając je, zleć nam od razu wykonanie na nich nadruków – oszczędzisz w ten sposób sporo czasu, a przede wszystkim nerwów.

Jeśli chcesz wypaść wiarygodnie podczas spotkań z potencjalnymi klientami i kontrahentami, pokaż że dbasz o wizerunek swojej firmy. Schludnie ubrana ekipa stoiska wzbudzi zaufanie i zachęci do bliższego kontaktu. Twoje logo stanie się rozpoznawalne wśród gości i współwystawców, a to duży krok w stronę sukcesu.

google_news