Jak stworzyć reklamę, która wpłynie na rozpoznawalność firmy? Komu powierzyć jej realizację, aby ostateczny efekt mógł okazać się jeszcze bardziej efektowny, niż się początkowo zakładało? Na czym tak naprawdę polega skuteczność reklamy i jak ma się do tego reklama podświetlana?
Skuteczna reklama, czyli jaka?
Istnieje bardzo wiele rodzajów reklam. Niektóre wyświetlane są w telewizji, inne pojawiają się jako dodatkowe okienka w przeglądarce internetowej, jeszcze inne mija się, jadąc autostradą, jako kolorowe billboardy. Reklama ma z założenia zwiększać rozpoznawalność marki i przyciągać nowych klientów, nie zawsze jednak spełnia ona swoje zadanie. Chociażby reklamy widoczne w internecie często bywają irytujące, trudno jest je wyłączyć, a tego raczej nikt nie lubi. Nie przyciągają więc one nowych klientów, za to potrafią skutecznie rozdrażnić potencjalnego klienta, który po upływie paru godzin może już nawet nie pamiętać firmy, do której należała dana reklama.
Widoczna z daleka reklama podświetlana działa jednak zupełnie inaczej. Taka forma marketingu nie jest ani nachalna, ani specjalnie trudna, potrafi za to być prawdziwym dziełem sztuki, jeśli jej wykonanie zleci się doświadczonej firmie zajmującej się tego typu projektami. Reklama podświetlana zwiększa rozpoznawalność i widoczność marki lokalnie, w tym również dla przejezdnych i tych, którzy mogą poszukiwać lokalizacji firmy. Nikomu raczej nie trudno będzie przypomnieć sobie, gdzie w okolicy własnego miejsca zamieszkania jest, chociażby, najbliższa stacja benzynowa. Wiedzą to nawet te osoby, które wcale nie posiadają ani samochodu, ani nawet prawa jazdy. Dlaczego? Powód jest prosty – stacje benzynowe są dobrze oświetlone i ich logo widać z naprawdę daleka.
Indywidualne projekty reklam – dlaczego to takie ważne?
Warto wiedzieć, że nie każda reklama podświetlana przyciągnie uwagę potencjalnych klientów. Aktualnie w miastach nie brakuje podświetlanych reklam i billboardów, więc decydując się na swój własny, powinno się zwrócić szczególną uwagę na to, aby wyróżniał się on z całej masy innych. Te, które będą do siebie podobne, mogą dość łatwo zginąć w miastach pełnych różnego rodzaju oświetlenia. Jak temu zaradzić?
Przede wszystkim przy projektowaniu własnej reklamy, warto zwrócić szczególną uwagę na wybór firmy, której powierzy się jej realizację. Żeby mieć pewność, że zostanie ona wykonana dokładnie tak, jak zostało określone w projekcie, dobrze jest zapoznać się z gotowymi już realizacjami danej marki. To swego rodzaju portfolio firmy, która zajmuje się promocją w sposób kreatywny i pełen gotowości do wykonania niestandardowych projektów.