Wydarzenia

Saloniki Kolportera – sposób na własny biznes

Chcesz założyć własny biznes, ale nie masz pieniędzy na start lub obawiasz się, czy sobie poradzisz z prowadzeniem firmy? Nasza oferta jest dla Ciebie! Dołącz do jednej z największych sieci ajencyjnej w Polsce i poprowadź salonik Kolportera.

 

Sieć saloników Kolportera to jeden z największych systemów ajencyjnych w Polsce. Składa się ona z samoobsługowych punktów handlowo-usługowych, oferujących m.in.: prasę, książki, papierosy, e-papierosy, artykuły tytoniowe, doładowania prepaid, słodycze, leki OTC, kosmetyki, zabawki, karty podarunkowe, gamingowe i paysafecard. W punktach dostępne są także usługi: opłacanie rachunków, przyjmowanie zakładów Totalizatora Sportowego, sprzedaż biletów na mecze oraz imprezy kulturalne, możliwość zaplanowania podróży i kupienia biletów na nią, a także nadania i odbiory przesyłek kurierskich.

 

Sprawdzony model biznesowy

 

– Saloniki Kolportera zadebiutowały na rynku w 1995 roku. Wówczas powstał autorski model biznesowy, oparty na partnerstwie, uczciwości i jasnych zasadach. Przez lata był on modyfikowany i udoskonalany, a wdrożone rozwiązania sprawiły, że Kolporter może zaproponować swoim ajentom sprawdzony pomysł na rodzinny biznes, oparty na bezpieczeństwie i swobodzie w działaniu, który nie niesie ze sobą żadnego ryzyka – mówi Edyta Korbińska, Dyrektor Pionu Saloników Prasowych Kolportera. – Nasz partnerski model współpracy idealnie wpasowuje się w realia dzisiejszego rynku pracy. Coraz więcej osób decyduje się na założenie własnej działalności gospodarczej, a my idziemy takim osobom naprzeciw. Oferujemy atrakcyjny model biznesowy dla osób chcących wypróbować swoich sił w handlu, a jednocześnie nie mających kapitału na rozpoczęcie działalności na własną rękę. Współpraca z nami jest bezpieczna. Zdajemy sobie sprawę, że osoby szukające pracy często spotykają się z firmami, które małymi literkami na końcu umowy zapisują niekorzystne dla ajenta warunki. My nie stosujemy takich praktyk. Oferujemy jasne i uczciwe warunki współpracy – u nas nie ma „gwiazdek”, ukrytych kar i zapisów drobnym drukiem. Przed podpisaniem umowy nasi doradcy dokładnie wyjaśniają wszystkie zasady współpracy, a także odpowiadają na pytania i rozwiewają wątpliwości – tak, aby ajent miał pewność, że dokonał właściwego i dobrego wyboru – dodaje Edyta Korbińska.

 

Partnerskie relacje

 

Kolporter ma nowoczesne podejście do biznesu. Firma wychodzi z założenia, że partnerstwo jest fundamentem stałej i długiej współpracy, dlatego kładzie duży nacisk na uczciwe warunki, bezpieczeństwo, komunikację i dbanie o rozwój ajentów.

– Wszystkich ajentów traktujemy jak partnerów, dlatego ważne jest dla nas, aby czuli się bezpieczni i zaopiekowani od samego początku naszej współpracy. Dbamy o to, aby ajent był przygotowany do samodzielnego prowadzenia saloniku od pierwszego dnia. Dlatego, zanim stanie za ladą przechodzi kompleksowy kurs, podczas którego poznaje procedury obowiązujące w sieci Kolportera, a także uczy się obsługi kasy fiskalnej, komputera i wszystkich potrzebnych programów. Dbamy o jego rozwój, umożliwiając udział w różnych szkoleniach. Na każdym etapie współpracy ajent może liczyć na pomoc swojego opiekuna, wsparcie naszych doradców oraz pracowników dedykowanego ajentom Biura Obsługi Partnera – mówi Agnieszka Kożuchowska, Starszy Specjalista Działu Umów w Pionie Saloników Prasowych Kolportera.

 

Bezpieczny biznes

 

Szukając pracy, oczekujemy nie tylko zarobku, ale także bezpieczeństwa i stabilizacji. Autorski model współpracy dla ajentów Kolportera spełnia te oczekiwania.

– Kandydaci, którzy zgłaszają się do nas, chwalą łatwość nawiązywania współpracy z Kolporterem, minimum formalności, a przede wszystkim doceniają brak barier, które często ograniczają, a nawet uniemożliwiają nawiązanie współpracy. W odróżnieniu od wielu innych systemów nie wymagamy wkładu własnego. Kandydat nie musi inwestować swoich oszczędności. My ponosimy koszty uruchomienia punktu, zakupu towarów oraz utrzymania lokalu. Po naszej stronie jest dbałość o produkty akcyzowe i z krótkim terminem przydatności do spożycia – zdradza Agnieszka Kożuchowska.

– Oczywiście to wszystko jest bardzo ważne, jednak kluczowe znaczenie dla osoby szukającej pracy ma fakt uzyskania pewnego źródła dochodów.

My gwarantujemy wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system prowizji – mówi Edyta Korbińska. – W zaproponowanym przez nas modelu każdy ajent ma możliwość samodzielnego kształtowania własnych zarobków.

My gwarantujemy stałą podstawę, a od ajenta zależy jaki dochód osiągnie. Im bardziej zaangażowany ajent, który dba o wzrost sprzedaży, tym większa dodatkowa prowizja i premie za pracę. Ajenci, którzy posiadają dobre wyniki sprzedażowe i wykazują się ambicjami do zarządzania kilkoma punktami, stają się zarządcami mikrosieci – dodaje Edyta Korbińska.

Kolporter był wielokrotnie nagradzany za partnerski model biznesowy, kreatywność, skuteczność i wzorcowe relacje ze współpracownikami.

 

Obecnie poszukujemy ajentów do prowadzenia saloników w poniższych lokalizacjach:

  • Bielsko-Biała, ul. Jutrzenki 12

  • Bielsko-Biała, ul. Bohaterów Monte Cassino 421, Auchan

  • Bielsko-Biała, ul. Mostowa 5, Galeria Sfera

  • Bielsko-Biała, ul. Leszczyńska 20, GEMINI PARK

Więcej informacji na temat współpracy z Kolporterem można uzyskać, dzwoniąc pod numer +48  507-001-525 lub wchodząc na stronę https://ajent.kolporter.com.pl/.

 

google_news