Wydarzenia Bielsko-Biała Cieszyn Czechowice-Dziedzice Żywiec Sucha Beskidzka Wadowice Oświęcim

Szkolenia pracownicze w JYSK

W związku z tym, że JYSK jest jedną z najpopularniejszych sieci sklepów handlowych zarówno w Europie, jak i Polsce, idzie za tym duża ilość miejsc pracy. Filozofia firmy opiera się na nieustannym rozwoju, aby klient był obsługiwany w możliwie jak najbardziej efektywny sposób. Dlatego pracownicy mają wiele możliwości podnoszenia swoich kwalifikacji za sprawą szkoleń. Niniejszy artykuł opisuje kilka z nich.

Szkolenie sklepowe

Wiele osób przyzna, że najbardziej stresującym etapem w nowej pracy jest oczywiście jej początek. Wdrażanie się na własną rękę, bez faktycznej pomocy z zewnątrz jest zadaniem karkołomnym. W związku z tym JYSK wprowadziło system szkoleniowy, znacznie ułatwiający początkującym na odnalezienie się w firmie.

Wpierw na pracownika czeka szkolenie sklepowe, koordynowane z ramienia kierownika danego sklepu, ewentualnie bardziej doświadczonego sprzedawcy. Celem jest to, aby nowozatrudniony zapoznał się ze swoimi obowiązkami, metodami oraz narzędziami niezbędnymi do ich realizacji. Ponadto zdobywa wiedzę na temat oferowanych produktów, przebiegu obsługiwania klienta, kasy fiskalnej i korzystania z systemu komputerowego.

Dla utrwalenia uzyskanych informacji pracownik przechodzi też przez szkolenie e-learningowe za sprawą dedykowanej platformy, kompatybilnej z telefonami komórkowymi i tabletami. W niej może ukończyć poszczególne poziomy i poznać charakter pracy w JYSK. Wszystko dzięki skutecznemu połączeniu możliwości nauki i zabawy za sprawą specjalnych gier oraz quizów.

Szkolenie SMT

Szkolenie SMT ukierunkowane jest na kształcenie przyszłych kierowników sklepu, aby poprawnie i skutecznie realizowali oni swoje obowiązki. Czas trwania szkolenia to przeważnie minimum kilka miesięcy, które to uczestnicy spędzają wspólnie z mentorami, będącymi osobami z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych. Okres ten pozwala na to, aby kandydaci skrupulatnie poznali metody prowadzenia danego sklepu. Dlatego też mogą oni spodziewać się zajęć na tematy takie jak zarządzanie sklepem, prawo pracy, bezpieczeństwo i higiena pracy, czy praca ze wskaźnikami KPI. Jednocześnie zdobywają oni praktyczne doświadczenie, ponieważ wspólnie ze swoim mentorem prowadzą zespół sprzedawców.

Podsumowanie

Za sprawą licznych możliwości na rozwój i zwiększenie swoich kompetencji, praca w JYSK cieszy się sporym zainteresowaniem. Tym bardziej że opisane formy nauki, za sprawą swojej innowacyjności, w ciekawy sposób wprowadzają w klimat pracy w firmie.

google_news
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments