Zmienił się wygląd faktur wysyłanych do klientów przez spółkę wodociągową Aqua! – Dlatego też prezentujemy nowy wygląd faktury z zaznaczonymi miejscami, w których doszło do istotnych zmian. Chcemy, by nasi klienci czuli się bezpiecznie – podkreśla Katarzyna Barwicka-Pułtorak, kierownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta w AQUA SA.
Aqua SA – jak już wcześniej informowała na swojej stronie www.aqua.com.pl – jest w trakcie wdrażania nowego systemu rozliczeniowego, który docelowo umożliwi klientom wgląd do rozliczeń wszystkich usług świadczonych przez spółkę. Najbardziej istotna informacja to nowy wygląd faktur.
Pierwsze faktury po zmianie wyglądu zostały wystawione 20 maja. Z powodu zmiany systemu rozliczeniowego, mogą one dojść nieco później, niż zazwyczaj, więc klienci są proszeni o cierpliwość. Odczyty są dokonywane na bieżąco i zgodnie z harmonogramem.
– Dzięki zmianom np. wszelkie informacje dotyczące płatności będą szybciej widoczne w e-BOK-u. Warto zaglądać do e-BOK-a, bo systematycznie będziemy do niego dodawać nowe i użyteczne funkcje – wskazuje kierownik.
Najważniejsze informacje dotyczące nowego wyglądu faktur:
– Nie zmienia się numer konta bankowego do wpłat.
– „Symbol Klienta” pozostaje bez zmian. Wcześniej ten indywidualny numer klienta był opisany na fakturze jako „Kod Nabywcy”.
– „Symbol ewidencyjny” pozostaje bez zmian. To sześciocyfrowy numer. Wcześniej był opisany na fakturze jako „Punkt rozliczeniowy”.
Uwaga, warto sprawdzić czy numer konta bankowego oraz symbol klienta na nowej fakturze są identyczne z tymi, które widnieją na poprzedniej fakturze! Pozwoli to uniknąć sytuacji, że potencjalnym oszustom uda się wykorzystać zmiany w systemie rozliczeniowym i wyłudzić pieniądze na podstawie fikcyjnej faktury.
Aqua SA zachęca do korzystania z e-faktur, co oszczędza czas i jest proekologiczne. Teraz wszystkie faktury będą wysyłane na adres e-mail podany przez klienta. Trafią do niego w popularnym formacie PDF.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących nowego wyglądu faktur, do dyspozycji jest Dział Sprzedaży i Obsługi Klienta Aqua SA przy ulicy Stefanii Sempołowskiej 17.
Aqua SA przeprasza za niedogodności, które mogą wystąpić i prosi o wyrozumiałość.