Porady i inspiracje

3 powody, dla których warto zdecydować się na zdjęcia produktowe 360°

Mimo że nie należą do najtańszych rozwiązań, cieszą się popularnością zarówno wśród małych, średnich firm, jak i dużych przedsiębiorstw. Mowa o zdjęciach produktowych 360°. Czym się charakteryzują? Dlaczego warto się na nie zdecydować? Czytaj dalej.

1. Urozmaicenie i odświeżenie treści w e-sklepie

Istnieje wiele sposobów na wprowadzenie powiewu świeżości do sklepu internetowego. Do grupy tych najskuteczniejszych niewątpliwie należą zdjęcia produktowe 360°. Są określane również jako zdjęcia obrotowe lub obrotówki. Przybierają formę prezentacji składającej się z określonej liczby połączonych ze sobą fotografii. Im jest ich więcej, tym prezentacja staje się bardziej dynamiczna.

Obrotówki nie muszą zastępować innych rodzajów zdjęć wykorzystywanych na podstronach e-sklepu czy w materiałach promocyjnych marki. To w towarzystwie packshotów, kompozycji czy fotografii z udziałem modelek prezentują się tak okazale i angażują klientów do podjęcia określonego działania. Uzupełnienie statycznych fotografii o płynne prezentacje produktów to zatem prosty i niezwykle efektywny sposób na urozmaicenie oraz odświeżenie treści.

2. Rzetelne zaprezentowanie cech produktu

Decydując się na wykonanie perfekcyjnych zdjęć produktowych 360°, inwestujesz również w zadowolenie i komfort swoich klientów. Dzięki płynnym prezentacjom towarów będą oni mieli szansę na wnikliwe zapoznanie się z detalami produktów oraz zweryfikowanie, czy ich jakość wpisuje się w oczekiwania. A co za tym idzie – podejmą lepsze decyzje zakupowe, chętniej będą do Ciebie wracać i opowiedzą o Tobie swoim bliskim.

Jak zatem widzisz, zdjęcia obrotowe pozwalają na rzetelne zaprezentowanie cech produktu oraz pokazanie ich detali z kilku stron bądź różnych perspektyw. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe staje się również wierne przedstawienie sposobu, w jaki działają ruchome elementy urządzeń lub układają się poszczególne części zestawu. Odkrywając takie informacje przed klientami, sprawisz, że będą mogli lepiej poznać produkty i poczuć niepohamowaną chęć ich zakupu. Pozyskasz więc ich sympatię i zaufanie, a zarazem spełnisz swoje cele biznesowe.

3. Sposób na podkreślenie charakteru firmy

Dlaczego jeszcze warto zdecydować się na zdjęcia produktowe 360°? Dzięki nim zadbasz o swój wizerunek, podkreślając nowoczesny charakter firmy oraz gotowość do poszukiwania nowych, lepszych rozwiązań. Warto przy tym pamiętać, że obrotowe zdjęcia mogą znaleźć zastosowanie w kilku miejscach. Oprócz sklepów internetowych są to również prezentacje przygotowywane na spotkania i targi czy kreacje tworzone do mediów społecznościowych.

Lista korzyści wynikających z wyboru zdjęć obrotowych jest znacznie dłuższa, jednak żebyś nie czuł się przytłoczony nadmiarem informacji, skupiliśmy się na trzech najważniejszych. Pamiętaj, że na efekty znaczny wpływ ma jakość fotografii, dlatego przy ich tworzeniu warto korzystać z pomocy specjalistów. Jeśli szukasz ich w Poznaniu, odwiedź studio fotograficzne fp360.pl. Tworzą je profesjonaliści, którzy zajmują się fotografią produktową od 2012 roku. Chętnie dzielą się doświadczeniem i wiedzą oraz są otwarci na propozycje klientów. Nie boją się niestandardowych zleceń – wystarczy spojrzeć na ich portfolio.

Sprawdź także Co to jest Packshot?

google_news