Od jutra Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Cieszynie otworzy się dla klientów. Są jednak ograniczenia.
-Wprowadzamy następujące zmiany organizacyjne, które dostosowaliśmy do aktualnie panującej w naszym kraju sytuacji pandemicznej. Będziemy obsługiwali wyłącznie osoby legitymujące się potwierdzeniem rezerwacji terminu. Można tego dokonać na dwa sposoby – internetowo lub telefonicznie pod numerem 33 47 09 500 – mówi Sylwia Pieczonka, pełniąca funkcję rzeczniczki Starosty Cieszyńskiego. – Do odwołania wyłączyliśmy z używania poczekalnię Wydziału, ponieważ chcemy zapobiec tworzeniu się skupiska oczekujących na załatwienie sprawy – dodaje.
Co istotne -każdy po rozpatrzeniu sprawy zostanie powiadomiony telefonicznie przez pracowników wydziału o możliwości odbioru dokumentów. Urzędnicy proszą więc o podawanie numeru kontaktowego we wniosku. – Wszystkich, niezależnie od charakteru załatwianej sprawy, prosimy również o zastosowanie się do wskazówek osoby pilnującej porządku przy wejściu do budynku, co realnie przełoży się na sprawniejszą obsługę – apeluje rzeczniczka.
Co ważne – wszystkie potrzebne dokumenty można wypełnić wcześniej przed planowaną wizytą w Wydziale Komunikacji Wystarczy ściągnąć je ze strony internetowej. – Wszystkie osoby, których rezerwacja wizyty nie doszła do skutku ze względu na czasowe zamknięcie Wydziału Komunikacji, są informowane drogą telefoniczną przez naszych pracowników o dostępności nowego terminu. Za powstałe utrudnienia przepraszamy i jednocześnie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za wyrozumiałość, kończy rzeczniczka.