W opakowaniach drzemie potencjał i możliwość nawiązania kontaktu z klientem. Dodając do nich przekonujące hasło reklamowe, może to pomóc w budowaniu Twojej marki.
Jaki jest w dzisiejszych czasach klucz do skutecznego pakowania? Mogą to być opakowania na zamówienie – opakowania kartonowe, koperty, reklamówki… Prym w tym gra głównie minimalizm i czysty design. Jasne kolory z oryginalnym tekstem. Sprawdźmy na paru inspirujących przykładach- parę sloganów, dzięki którym Twój sklep może stać się bardziej oryginalny.
Zainspiruj się! Czeska firma Pura Vida szyje kolorowe ubrania funkcjonalne. Ich taśma klejąca jest pełna zapadających w pamięć haseł.
Nie jest tajemnicą, że opakowanie komunikuje z klientem jeszcze zanim dostanie się on do zapakowanego produktu. A z tego możesz skorzystać.
Czeska firma Venira produkująca kosmetyki naturalne stawia na prostotę i indywidualne podejście.
Osobiste podejście ma również producent rowerów Jaegher. Na swoich pudełkach zostawia miejsce na imię klienta. Połączenie osobistego podejścia z motywującym hasłem typu „Drogi panie Fabianie, Twój Jaeger jest gotowy na łowy. Wskocz na niego i udanych podróży” działa po prostu świetnie.
Miłośnikom kawy na pewno spodoba się ten slogan – „Kawie ufamy”.
Twoja firma ma zielone serce? Oto parę przykładów jak to pokazać całemu światu.
Hasło czeskiej firmy rozwożącej zakupy spożywcze Rohlík.cz “Natura mnie zjada” jest po prostu świetne. Pieczywo pakują do biodegradowalnych reklamówek ze skrobi kukurydzianej. Takie woreczki nie tylko utrzymują produkty świeżymi, ale również są oszczędne dla środowiska. Co więcej, na woreczku znajdują się rady co z nim zrobić po jego użyciu.
Oto kolejne slogany z hasłami o zrównoważonym rozwoju, tak dla inspiracji:
“Nie ma planety B.”
“Dobre dla planety, dobre dla Ciebie.”
“Lepszy świat zaczyna się tutaj.”
Jeśli jednak nie masz pewności jak wymyślić własny slogan, oto parę rad, które Ci pomogą:
- Nie używaj banałów.
- Zachowaj prostotę i prawdę. 🙂
- Dopasuj ton do innych tekstów, aby zachować spójność komunikacyjną firmy.
- Połącz tekst na opakowaniu z jego zawartością.
- Przedstaw swoich klientów i pisz dla nich.
To tylko przedsmak. Istnieje tysiące haseł, ale nie chcemy Cię nimi przytłoczyć. Wierzymy, że te przykłady posłużą Ci jako inspiracja do skonstruowania własnego sloganu, który przyciągnie klientów.
Mi się spodobał slogan: Lepszy świat zaczyna się tutaj. Ale trzeba dodać “po wyborach”