Wydarzenia

Łatwiej, szybciej, przez komórkę. Komunikacja Beskidzka jedzie z moBILET

Od 1 listopada pasażerowie korzystający z usług Komunikacji Beskidzkiej będą mogli skorzystać z nowej, dodatkowej formy zakupu biletów komunikacji podmiejskiej. Od tego dnia w całym Powiecie Bielskim oraz w obsługiwanych gminach przewoźnik uruchomi zupełnie nowy i innowacyjny system moBILET.

moBILET stanowi wygodną i nowoczesną alternatywę dla tradycyjnego zakupu biletów komunikacji miejskiej i podmiejskiej (zarówno jednoprzejazdowych, jak i dobowych) moBILET daje możliwość zakupu biletu zawsze i wszędzie (24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem telefonu). moBILET jest dostępny we wszystkich sieciach komórkowych, zarówno dla numerów z abonamentem, jak i na kartę. Wszystko czego potrzebuje użytkownik, to telefon komórkowy z zainstalowaną bezpłatną aplikacją oraz dostępem do internetu.

Aby korzystać z moBILET należy pobrać aplikację z Sklepu Play, App Store lub App Gallery. Podczas pierwszego uruchomienia konieczne jest przeprowadzenie szybkiej rejestracji, doładowanie konta dowolną kwotą lub dodanie karty płatniczej. Dzięki intuicyjnej obsłudze, zakup jest bardzo prosty.

W celu skasowania biletu Komunikacji Beskidzkiej, przed wejściem do pojazdu uruchamiamy w telefonie aplikację, wybieramy miasto, rodzaj biletu i potwierdzamy zakup. Po zatwierdzeniu wybranego biletu system łączy się z serwerem, a my otrzymujemy bilet, który w razie potrzeby należy pokazać kontrolerowi. moBILET za zakup biletów Komunikacji Beskidzkiej nie pobiera żadnych opłat, a jedyny koszt to cena biletu.

moBILET można także kupić bezpośrednio w mobilnej aplikacji bankowej, w takich bankach jakich: PKO Bank Polski, Santander Bank Polska, Millennium Bank, Alior Bank, ING Bank Śląski, BNP Paribas oraz Velo Bank.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.mobilet.pl.

google_news