Od teraz klienci spółki załatwiać swoje sprawy mogą już w nowej lokalizacji BOK przy ul. Stefanii Sempołowskiej 17 w Bielsku-Białej, a nie, jak do tej pory, w siedzibie spółki przy ul. 1 Maja 23.
Dzięki takiemu rozwiązaniu, klienci mają zapewnione – miejsca parkingowe (wyznaczono miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych), możliwość skorzystania z podjazdu dostosowanego do osób poruszających się na wózku inwalidzkim, ergonomiczną, bezkolizyjną przestrzeń dla osób zarówno pieszych, jak i poruszających się na wózku inwalidzkim, a także brak progów w drzwiach. Pracownicy Biura Obsługi Klienta zostali przeszkoleni w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych, biuro zapewnia usługę tłumacza migowego, stanowiska są wyposażone w urządzenia wspomagające słuch – dla osób słabosłyszących oraz lupy powiększające dla osób słabowidzących.
A JA mam buteleczkę berbeluszki – wprawdzie znowu musiałam obta chać bo nikt sie nie chciał dołożyć ale nic to… Ważne że jest 😀 hey!!!
Byłeś, podszywacz, w nowej siedzibie Aqua?, no dobrze jeśli drzwi są bez progów – wpuszczają wszystkich. Tylko, że niepotrzebnie bo tam berbeluchy nie dają.
Jak żyć? Jak żyć…