Początkiem października ruszyła w mediach społecznościowych kolejna kompania reklamowa prezentująca walory turystyczne Bielska-Białej. Chodzi o szereg działań promocyjnych pod nazwą „Miasto w górach”.
Tym razem spoty reklamujące gród nad Białą mają trafić do osób w wieku od 24-65 lat z województw: śląskiego, opolskiego, dolnośląskiego, wielkopolskiego łódzkiego, mazowieckiego i małopolskiego.
Działania promocyjne „Miasto w górach” bielski ratusz prowadzi już od dwóch lat, a ich głównym elementem jest strona internetowa www.miastowgorach.pl. To tam można znaleźć wszystko, co o Bielsku-Białej każdy turysta wiedzieć powinien. Są to zarówno informacje ciekawe, jak i użyteczne. Dowiedzieć się tam między innymi można o atrakcjach turystyczne miasta, jego historii, ofercie kulturalnej i sportowej, bazie hotelowej i gastronomicznej itp. Ważną częścią tych działań jest blog, gdzie osoby, które już odwiedziły stolicę Podbeskidzia dzielą się z internautami swoimi spostrzeżeniami i wrażeniami na jej temat.
Obecne działania promocyjne mają przyciągnąć internautów do odwiedzenia “bielskiej” strony. Dzięki „wyrafinowanym” technikom sieciowym osoby z grupy docelowej (określonej przez wiek i terytorium) przeglądając Facebooka czy Instagram zobaczą reklamy Bielska-Białej. Są to zarówno statyczne banery, jak i krótkie filmiki promocyjne. Klikając na nie, użytkownik zostaje przeniesiony na stronę „Miasto w górach” i… z pewnością pozostanie już pod urokiem grodu nad Białą.
Akcja potrwa do końca listopada, a miasto zapłaci za nią agencji marketingowej BrandAhead nieco ponad 20 tysięcy złotych.