Wydarzenia Bielsko-Biała Cieszyn Czechowice-Dziedzice Żywiec Sucha Beskidzka Wadowice Oświęcim

Reklama podczas wydarzeń sportowych

Wydarzenia sportowe często transmitowane są przez media lokalne i ogólnopolskie i co najważniejsze, w przeciwieństwie do standardowego spotu reklamowego, jest to transmisja sięgająca nawet kilku godzin. To doskonały moment na to, aby przy pomocy oryginalnego nośnika reklamowego zostać zauważonym i przyciągnąć uwagę odbiorców, a tym samym potencjalnych klientów marki. Wystarczy chwytliwe hasło, optymalne dobranie nośnika oraz ekspozycja w widocznym miejscu — i sukces jest gwarantowany. Sprawdźmy, z jakich nośników reklamowych warto korzystać podczas wydarzeń sportowych.

Balon, chwiej, lub ekran — czyli widoczna z daleka reklama pneumatyczna

Wydarzenia sportowe niezmiennie zrzeszają tłumy widzów, co niesie z sobą szansę na to, że reklama nie przejdzie bez echa. Inwestując w marketing na eventach sportowych, reklamodawcy oczekują, aby reklama widoczna była z dużej odległości dla maksymalnej liczby uczestników. Nie jest to oczywiście pomysł na zamieszczenie obszernego tekstu, raczej na zaznaczenie swojej obecności i pozytywne skojarzenie logotypu marki. Duże, sięgające kilkunastu metrów mobilne dmuchane figury można wykorzystać w przestrzeni dla gości, albo umieścić na starcie biegu lub obrzeżach boiska. Ta forma reklamy na pewno dotrze do każdego uczestnika wydarzenia.

Ponadczasowy baner wielkoformatowy

Oglądając transmisje sportowe, od razu rzucają się w oczy banery umieszczone na barierach ograniczających przestrzeń dla uczestników. Wielogodzinne obserwowanie boiska podczas rozgrywek sportowych, siłą rzeczy wymusza na widzu dostrzeżenie reklamy w takiej właśnie formie. Odbiorcami są zarówno widzowie zgromadzeni na miejscu eventu, jak i oglądający rozgrywki w internecie, czy telewizji. Grupa LuxPol specjalizuje się w wielkoformatowych nadrukach odpornych na niekorzystne czynniki atmosferyczne, dlatego banery i billboardy produkowane z użyciem najnowszych technologii, są inwestycją na długie lata.

Sięgaj wyżej, czyli zalety reklamy latającej

Wydarzenia sportowe często przeprowadzane są w otwartym terenie. Niezadaszony stadion mieści tysiące widzów, więc jest to dobry moment, aby przyciągnąć uwagę w niesztampowy sposób. Inwestycja w reklamę latającą w postaci sterowca lub kuli to sposób na wyróżnienie się z tłumu reklamodawców i sponsorów. Kamery stacji telewizyjnych z pewnością skierują się na to wyjątkowe widowisko, ponieważ nadal jeszcze należy do rzadkości i robi ogromne wrażenie.

Zostań zauważony — flagi i maszty reklamowe

Flagi i maszty reklamowe sięgające kilku metrów wysokości mogą zostać wykorzystane nie tylko do celów reklamowych, ale również oznaczenia stanowisk drużyn uczestników meczu lub wyścigu. Wysokie, widoczne z daleka, majestatycznie powiewające na wietrze konstrukcje zapewniają najlepszą formę ekspozycji logotypu marki. Lekkość oraz mobilność to ogromna wygoda, a możliwość przestawienia flagi lub masztu w dowolne miejsce gwarantuje wysoką skuteczność reklamy.

Balony rozdawane małym gościom

Nie zapominajmy o naszych milusińskich. Balony napełnione helem z logiem ulubionej drużyny, lub kolorowym obrazkiem albo napisem, otrzymane z rąk hostessy albo zawodnika to nie lada atrakcja dla małych uczestników wydarzeń sportowych. Zadowolone dziecko, to również zadowolony rodzic, który łaskawym okiem spojrzy na grafikę zamieszczoną na balonie. To moment, w którym logo zapadnie w pamięć i stanie się znajome, co z pewnością zaowocuje w przyszłości. Balony mogą również posłużyć do udekorowania stoiska reklamowego, lub stworzenia efektownej bramy przyciągającej uwagę.

google_news
1 Komentarz
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Hermenegilda
Hermenegilda
4 lat temu

Odkrycie ostatnich dni tłustym drukiem