Na sygnale Sucha Beskidzka

Zamówiła, zapłaciła i… nic

Chciała kupić przez internet nowego iPhone’a, przelała za niego 5600 złotych, ale telefonu nie otrzymała. Odpowiadający za oszustwo 34-latek będzie tłumaczył się przed sądem.

41-letnia mieszkanka powiatu suskiego chciała kupić nowego iPhone’a. Znalazła sklep internetowy oferujący różne telefony w atrakcyjnej cenie, w tym model, którym była zainteresowana. Złożyła zamówienie, a następnie przelała pieniądze za fakturę, którą otrzymała za telefon. Pomimo złożonego zamówienia i przelanych pieniędzy, firma nie wysłała jednak telefonu. Kobieta skontaktowała się więc ze sklepem, gdzie zapewniono ją, że sprzęt zostanie wysłany. Tak się jednak nie stało.

Gdy w firmie nikt nie odbierał od 41-latki telefonu, powiadomiła o sprawie suską komendę policji. Tam ustalono, że firma była zarejestrowana w Warszawie, a za oszustwo odpowiada 34-letni mieszkaniec powiatu bieruńsko-lędzińskiego. Mężczyzna za swoje zachowanie będzie się tłumaczył przed sądem. Grozi mu kara od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

google_news