Na Wzgórzu Zamkowym w Cieszynie pojawiła się ramka słoika. Wszystko w ramach akcji „Nutella Kocha Polskę”. Nie wszystkim jednak mieszkańcom pomysł promocji przypadł do gustu.
2 sierpnia ruszyła akcja „Nutella Kocha Polskę”, polegająca na umieszczeniu na etykietach słoików z kremem szesnastu ciekawych zakątków Polski. Ostatnim z wyselekcjonowanych razem z PTTK miejsc w kraju jest Cieszyn. Na słoiczku można więc podziwiać zdjęcie jednego z najbardziej rozpoznawalnych zabytków miasta – cieszyńskiej rotundy. A na tym nie koniec. W sieci już krąży film dotyczący Cieszyna i tego co warto zobaczyć w mieście (link dostępny tutaj). Z kolei na Wzgórzu Zamkowym, wizytówce i chlubie nadolziańskiego grodu pojawiła się ramka „słoika”.
I właśnie ta ostatnia atrakcja nie wszystkim się spodobała. Część mieszkańców jest zdania, że ramka psuje historyczną przestrzeń miasta, wręcz ją zaśmieca. Nie brakuje także głosów, że popularny krem nie jest zdrową propozycją śniadania, ponieważ jego głównymi składnikami są cukier i olej palmowy. Reklama w mieście kremu w czasie walki o dobre nawyki żywieniowe dzieci oraz ekologię wydaje się więc części nieodpowiednia. Niektórzy jednak są zachwyceni akcją i zwracają uwagę, że to ogromna promocja walorów turystycznych miasta.
Ojeju straszne!!!! Jakaś ramka z kwiatami w ramach akcji producenta która promuje przy okazji miasto 30metrów od rotundy?! No nie, tego już zbyt wiele. Będę sobie o tym mruczał pod nosem wracając ulicą głęboką i potykając się o kolejne palety położone dla mojego komfortu żebym elegancko przeszedł nad błotem i dziurami. Przedłużające się wykopki w mieście? Super. Ramka postawiona czasowo, na którą w dodatku nikt nie zwróci uwagi? Skandal. Na poważnie, kiedy czytam niektóre komentarze to nie dziwią mnie wybory kolejnych burmiszczów tego miasta…
Niestety słaby pomysł
Kto to wymyślił?! Masakra. Historia zmieszana z błotem. Krem czekoladowy jest niezdrowy.
Zwłaszcza, że z olejem palmowym
Co się dzieje,żeby tak raz zrobić coś co byłoby użyteczne potrzebne,mieszkancom, ale ciągle tylko bzdurne pomysły.Jak to miasto wygląda, a te pierścienie na alei pod zamkiem,to dopiero wybryk,a te wszystkie dziury w drogach i chodnikach kto o tym wreszcie pomysli,brud i smród w tym mieście.
Bez przesady, jaki brud, jaki smród ?
A że remonty ulic?? Kiedyś to w końcu trzeba zrobić. Ja mogłabym bardziej narzekać bo mieszkam w tym rejonie ? A co do pierścieni nad Olzą, to też nie zgodzę się. Czasem przechodzę, z ochotą siadam z mężem i razem wsłuchujemy się w szum Olzy, w stukot przejeżdżających pociągów, oglądamy pływające kaczki, relaksujemy się pół leżąc. Wystarczy trochę wyobraźni i pozytywnego nastawienia … czego bardzo życzymy ??
Takie “ozdoby” pasują tam jak pięść do nosa. Psują średniowieczny klimat wzgórza zamkowego.
Strach pomyśleć, na co jeszcze namówią naszą Pańcię coby poklasku zdobyła….Promują miasto, żeby turyści przyjechali. Może i przyjadą, ale tylko raz. Drugi raz już się nie wydarzy.Ciągle możemy pochwalić się tylko tym, co zrobili w XII czy XIII wieku. Z XXI to już tylko dziury w ulicach, połatane chodniki, obskurne elewacje i samouwielbiona niekompetentna władza…
ale na pewno kosztowało ładny tysiączek w plusie, tak się robi biznes
Miasto nic za to nie płaciło 🙂
Nie przystoi na historycznym Wzgórzu Zamkowym czynić takich instalacji. Z przymrużeniem oka patrzy się na unijne meble z zamkowej stolarni, ale to już przesada 🙂
Na prawdę ten słoik jest tam tak potrzebny jak cały ten Zamek sztuki . Szkoda tylko pieniędzy na to wszystko.
Szpeci to piękną rotundę która jest nasza wizytówką.
Ciekawe kiedy nasze władze na czele z naszą pani gospodynią i zrobią naprawdę coś dla miasta które jest tak piękne.
Totalnie nie potrafię zrozumieć Twoim zdaniem ramka w kształcie słoika „szpeci piękna rotundę”, przecież stoi od niej z daleka. Jeśli nie chcesz tego widzieć, ani mieć na swoim zdjęciu to stan przed nią, albo zrób zdjęcie złego samego miejsca. Co Wam przeszkadzają nienachalne elementy, które promują miasto. Gdybyście nie zauważyli, Cieszyn jako jedno z 16 miast jest promowane na stronie znanego produktu jako miejsce warte odwiedzenia. Takie inicjatywy sprawiają, ze ludzie przyjadą zobaczyć co pięknego Cieszyn ma do pokazania. Ci z kolei zachęca kolejnych. Moim zdaniem to o wiele lepsza forma promocji miasta niż układanie jednej szyny wzdłuż Głębokiej. Sorry,… Czytaj więcej »
Kompletne kretyństwo
BUBEL ROKU
Nie no – przecudne 😀 a najlepsze jest to że w ogóle nie kojarzy mi się to ze słoikiem nuttelli 😀 ehh… Co ta burMISTRZYNI jeszcze nie spi….oli?!?
Ja bym wolał kufel z napisem najlepszym piwem BRACIE ważone normalnie.
A potem ustawią butelkę reklamującą browar?
Słoiki to przecież znak dla przede wszystkim Warszawy, daleko Cieszynowi do miasta studenckiego.