Pozytywne relacje z klientem to podstawa dobrze prosperującego biznesu. Zauważony i doceniony klient lepiej ocenia firmę i chętniej korzysta z jej usług w przyszłości. Chcąc zadbać o atrakcyjny wizerunek marki, warto wykorzystać okres bożonarodzeniowy – elegancka, przygotowana z dbałością o detale kartka świąteczna przyciągnie uwagę, dostarczy przyjemności i zachęci do zainteresowania się aktualną ofertą firmy. Jak zaprojektować kartki świąteczne dla klientów? Na co zwrócić uwagę i gdzie zamówić kartki świąteczne dla firm z logo?
Działania marketingowe w okresie świątecznym
Okres przedświąteczny to wyjątkowy czas w roku. Wypełniają go przede wszystkim gorączkowe przygotowania do Bożego Narodzenia. Trwa gromadzenie zapasów, przygotowywanie pierniczków i świątecznych potraw, strojenie domu, zapraszanie gości na wigilijny wieczór. Jedną z najchętniej kultywowanych polskich tradycji bożonarodzeniowych są kartki świąteczne – mimo rozwoju technologii wciąż wypisywane ręcznie i przesyłane tradycyjną pocztą.
Przesłanie kartek z życzeniami do klientów to doskonała strategia promocyjna. To okazja, by nawiązać serdeczne relacje z odbiorcami swoich produktów czy usług oraz by wypromować swoją aktualną ofertę.
Jakie kartki świąteczne dla firm?
Zbliżający się grudzień to dla firm pracowity czas. W okresie świątecznym kampanie mają szczególną okazję przyciągnąć uwagę – klienci poszukują nowych produktów i usług, przygotowując się do świąt Bożego Narodzenia. Kartka świąteczna to sposób na okazanie klientowi uwagi, podkreślenie jego znaczenia, a także poinformowanie go o bieżącej ofercie, przez dołączenie ulotki, katalogu czy świątecznego rabatu.
Przygotowując kartki świąteczne dla klientów, najlepiej postawić na produkty w pełni personalizowane. Pocztówki powinny mieć nie tylko ciekawą formę wizualną, ale przede wszystkim zawierać nazwę i logo firmy, estetyką nawiązywać do identyfikacji wizualnej firmy. Każdy ich detal powinien zostać przemyślany po kątem stylu i treści. Im ładniejsza i bardziej oryginalna będzie świąteczna kartka, tym większą ma szansę zwrócić uwagę klienta i zapisać się w jego świadomości. Elegancka kartka sprawi, że klient poczuje się doceniony i będzie miał pozytywny obraz firmy, a w konsekwencji chętniej będzie korzystał z jej usług.
Kartki świąteczne dla firm z logo – gdzie zamówić?
Przygotowanie kartek świątecznych dla firmy najlepiej zlecić profesjonalnej firmie. Projekt powinien wykonać doświadczony grafik, który zadba o jego oryginalną formę i dostosuje estetykę kartki do stylu innych materiałów promocyjnych firmy. Na kartce obowiązkowo powinno znaleźć się logo – najlepiej w dobrze widocznym miejscu, podobnie jak nazwa i ewentualne motto.
Aby kartka dobrze świadczyła o firmie, powinna być wykonana z dbałością o detal. Warto zadbać o to, by użyty w produkcji materiał miał wysoką jakość, był trwały, odporny na zagniecenia, ale jednocześnie miły w dotyku. Wydruk powinien być wyraźny, mieć intensywne, dobrze odwzorowane kolory, być przyjemny dla oka. Nazwa i logo firmy muszą być dobrze widoczne, a treści umieszczone na kartce nienachalne, ale budujące ciepłe, pozytywne relacje między firmą a klientem. Zlecając wydruk kartek wielkanocnych / świątecznych dla firmy profesjonalistom, można liczyć na wsparcie grafika, specjalisty od marketingu oraz na wydruk przy użyciu nowoczesnego sprzętu, z użyciem wysokogatunkowego papieru.