Wiadomo nie od dzisiaj, że pomysłowości naszym rodzimym przedsiębiorcom nie brakuje. W Cygańskim Lesie w Bielsku-Białej koronawirusa zaprzęgnięto do… reklamy.
W dzień po tym, jak minister rozwoju, Jadwiga Emilewicz, ogłosiła publicznie, że na kryzysie związanym z koronawirusem skorzystać mogą polscy przedsiębiorcy, w Cygańskim Lesie jest już pierwszy efekt. Właściciel jednej z kawiarni postanowił do promocji swojego biznesu wykorzystać ni mniej, ni więcej sytuację związaną z rozwojem epidemii koronawirusa… Pozostawiamy ten fakt do oceny czytelników.
Żądamy ujawnienia Bolszewirusa! Nie zniesiemy dłużej darcia ryja nadaremnie.Kampania w toku.Z Bolszewirusem na Kowno.
Należało dopisać, że także od lgbt. Mocniejszy efekt.
„Nie wiemy jeszcze, jaki odsetek zakażonych przechodzi infekcję bezobjawowo. Ponieważ ludzie ci nie potrzebują pomocy medycznej, to trudno ich ująć w statystykach epidemiologicznych. Z tego powodu wskaźniki śmiertelności podawane obecnie są zapewne zawyżone, a próby oszacowania rzeczywistej śmiertelności (dla wszystkich grup wiekowych łącznie) wskazują na poziom 0,3-1 proc.” – wskazują polscy eksperci z PAN. Inne choroby wirusowe powodują większą śmiertelność. PAN przedstawiła szacunkowe dane: „wścieklizna – 100 proc., ebola – 40-90 proc., grypa ptasia H5N1 – 50 proc., ospa prawdziwa – 20-50 proc., SARS – 10 proc., grypa „hiszpanka” 1918 – 3-5 proc., odra – 2 proc., grypa sezonowa –… Czytaj więcej »
Co to za propaganda wszędzie gdzie piszą o koronawirusie ten sam komentarz